Monday 11 October 2010

Zaradi na Facebooku 2

Ako može Stallone postići uspjeh sa Rambo 2 i Rocky 2 ne vidim zašto ne bih ja sa knjigom druge generacije. Zarada na Facebooku 2. Još kompletnije potpuno novo izdanje koje je u pripremi. Objavljivanje očekujte iza Nove godine.



Što će biti novo?

Sve!

Od početka, kroz navigaciju do video prezentacije. Potrebe tržišta svakim danom sve su veće i veće i da bih to sve pratio moram ići u korak s vremenom. Biti će to naporan rad za mene ali uspjet ću kao što sam i do sada.
Sve nove taktike koje primjenjujem na Facebooku objasniti ću kroz tekstualne poruke a i lijepo i bogato uređene video prezentacije tako da će svaki početnik moći ući u ovaj virtualni svijet zarade novca.
Knjiga „Zaradi na Facebooku 2 dio“ biti će opremljena video prezentacijama koje će jasno prikazivati načine koje ja koristim za zaradu preko te najpopularnije društvene mreže.
Čak sam razmišljao da napravim i video prezentaciju kako se registrirati na Facebook i kreirati profil jer vidim da ima dosta onih koji imaju želju za zaradom a Internet i kompjutersko znanje im je na doslovnoj nuli. No od negdje morate početi. Nitko se nije rodio da sve zna. Uči se kroz život i nikada se ne nauči sve.
Ja još i sada učim i ne sramim se niti ustručavam pitati za savjet ostale marketinške stručnjake koji mi uvijek sa zadovoljstvom odgovore i to je ono što mi se sviđa u ovom poslu.
Možda mislite da sam ja stručnjak ali svakodnevno zapnem na sto krajeva ali se uvijek izvučem zahvaljujući tim ljudima koji nesebično pomažu kao što ja pomažem vama.
No da ne pričam sada puno, idem za svojim poslom, uređivanje knjige „5 Koraka do 10.000€ Mjesečno“.


Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment