Thursday 21 October 2010

Novi raport, Satellite TV for PC PDF

Kao što sam već u prijašnjem postu rekao, od kada sam se počeo baviti svojim stvarima a ne odgovaranjem na „glupa“ pitanja, posao mi jednostavno cvate. Ne mogu vam opisati koliko sam zadovoljan. Kreirao sam novi raport i to u sat vremena, uploadao ga na moju opt-in web stranicu pa da vidimo kako će sada posao ići...
Svakim danom dolazim do novih ideja a to je zato jer sam odlučio da širim svoj posao a ne gubim vrijeme na ostalim stvarima. Ipak nisam ja učitelj. Baš sam se zamislio malo jer mi je u glavi stalno jedan citat:

„Profesori su najgluplji ljudi na svijetu, znaju prenositi znanje, stvaraju buduće direktore, managere a ne znaju to svoje znanje unovčiti.“

Vjerujte mi, ne želim ni najmanje završiti kao ti jadni ljudi na 3500kn plaće koji moraju trpjeti svakakve budale, a ima ih...
Ukoliko je nekoga zasmetalo to što sam rekao, „Budale“, onda taj netko i spada u njih jer svi znamo da istina boli!!!

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment