Saturday 23 October 2010

Marketing u Hrvata

Da se malo osvrnem na marketing i prihvaćanje u Hrvata. Jednom riječju „Sucks“ ili na našem lijepom Hrvatskom jeziku „SMRDI, SMRDI, UŽASNO SMRDI“.
Zašto je to tako?
Pa vjerojatno jer je kod nas još uvijek kupnja i prodaja online strana tema. Ne kažem da nije prisutna, je ali u jako malom broju. Previše smo skeptični prema tome.
Neću ovdje puno o kupnji i prodaji već o marketingu.
Kako zadnje vrijeme dosta radim za Hrvatsko tržište pa sam se malo počeo baviti načinom razmišljanja u Hrvata što se svega toga tiče. Dosta ljudi misli kako se na internetu ne može zaraditi i da je to velika varka. Kako je to žalosno i ti koji tako misle, a ima ih puno, ni ne znaju što pričaju. Da mi je samo znati kako te njihove moždane vijuge rade. Možda bih trebao otputovati u prošlost da pronađem odgovor no nemam vremensku mašinu a još manje vremena za zajebanciju, hahahah. Nisam ja Michael J. Fox.
Nema mi gore nego kada naiđem na grupu o Internet zaradi i počinjem sa dodavanjem članova u prijatelje, obično dodam i poruku da dam do znanja zašto koga dodajem za prijatelja i gdje sam ga pronašao, i nakon prihvata dobijem odgovor da je to sve laž. Ufff, ma bolje ništa ne komentirati.
A kada vas netko i prihvati pa počne rešetati sa pitanjima i pod pitanjima koja uopće nemaju smisla?
Ne znam na kojoj banci imate račun, ja na tri banke ali za Internet poslovanje koristim jednu, Erste banku i kada moram nešto obavit kao da moram u zatvor. Nema mi gore kada se par penzića nabiju ispred mene pa kada počinju rešetati službenicu sa 100 pitanja i pod pitanja koje nemaju veze jedno sa drugim. Nemam ništa protiv tih jadnih ljudi no samo sam vam slikovno pokušao dočarati kako se ja osjećam kada moram odgovarati na pitanja postavljena od novopečenih prijatelja.
„Tko mi garantira zaradu?“
„Da li mi tvoja knjiga garantira zaradu?“
„A ako se uključim, kada mogu očekivati prve novce?“
I da ne nabrajam dalje.
Kada se zaposlite u nekoj firmi, kada dobijete plaću? Kada je zaradite, je tako? E pa isti vam je slučaj i na netu. Ne zaradite li novce, nema isplate. Samo što na netu nema fušarenja ili zajebancije. Ako radite imate a kod nas u firmi možete se i šlepati pa opet zaraditi dok vas ne najure (zato nam je i tako).
Ajde, dosta sam za danas pričao. Idem se baviti svojim poslom...

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment