Wednesday 20 October 2010

Kvaliteta GDI besplatnog reporta

Baš sam jučer malo surfao netom i došao na ideju da pomoću KE V2.0 izlistam JV (Join Venture) partnere koji se natječu za prevlast u GDI i pretplatio se na jednoga koji je na samom vrhu Google ljestvice. Pisalo je da daje bonus besplatan GDI vodič u zamjenu za registraciju. Kako sam i ja u GDI i baš sam jučer kreirao novi besplatan raport, zanimalo me kako izgleda raport vlasnika top rangirane opt-in stranice za ključnu riječ „Global Domain International“.
Mogu vam reći da sam se jako iznenadio. Očekivao sam kvalitetan raport a ono, za moje pojmove, raport za ocjenu ispod nule. Stavio sam se u poziciju totalnog novaka i započeo sa čitanjem. Vjerujte mi, ništa nisam razumio. Jedina stvar koja mi se svidjela je naslovna slika knjige. Vidi se da je urađena dobrim softverom i to je jedina stvar koja valja.
Ne znam, ukoliko nekoga zanima, neka pogleda ovdje:

GDI – BESPLATAN RAPORT GOSPODARA BUDUĆNOSTI

GDI – BESPLATAN RAPORT TOP GOOGLE WEB STRANICE

Evo, sada znam da ću bolje proći a to se već i počelo pokazivati. Prvi rezultati su tu. 4 upisa jučer popodne. Ukoliko se nastavi ovako, znači 4 upisa na dan, do kraja tjedna imam 20 novih registriranih članova a to za moj račun znači ovo:
20 novih članova = 20$ ($1 po svakom novom članu)
20 novih članova u tjedan dana = 400$ (100$ na svakih 5 članova)
Ukupno to je 420$. Pazite to je tjedno. Neka bude tako i dalje, to ispada mjesečno 1680$ sa time da se svaki mjesec nastavlja zarada od 1$ po svakom registriranom članu i po 1$ po članu registriranom od svakog od tih članova i tako sve do petog reda.
Ima još jedna važna stvar ovdje, ciljao sam UK, USA i ITA tržište. (Hrvatsku sam izostavio pošto smo još u kamenom dobu što se tiče MLM-a)



U Hrvatskoj sam naišao na dosta negodovanja od ljudi koji kažu da „su čuli“ da taj program ne valja. Hahah, sad se baš smijem sam sa sobom.
Pročitao sam post od prijatelja sa facebooka:
Pitali su jednog od najbogatijih ljudi u Americi u LIVE talk showu što bi napravio da se nešto neočekivano dogodi i da ostane preko noći bez sveg bogatstva. On je odmah odgovorio, pronašao bih dobar MLM program i povratio bogatstvo. U publici su se samo nasmijali a on je na to odvratio:
„Evo to je razlog zašto sam ja tu gore a Vi dole“.
Tako se i ja smijem sada i znam točno što je razlog zašto sam ja gore, zašto vozim Audi q7, Ducati 1198, Sessu 2240, zašto zimujem i do dva mjeseca u planinama, zašto si mogu priuštiti jednom tjedno večeru u Plavom Podrumu u Voloskom... Da ne nabrajam više.
A vi i dalje kudite GDI a ni nemate pojma o čemu se radi. Oni koji su dublje u njemu znaju o čemu pričam!

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

1 comment:

  1. A zasto ni jedan od Vasih 11 domena nema zavrsetak .ws ?

    ReplyDelete