Sunday 10 October 2010

Ne očekujte pomoć ako je ne pružate

Primijetio sam da dosta vas radi istu grešku koja je u ovom poslu neprihvatljiva. Postate linkove bez objašnjenja, kada vas netko kontaktira i postavi pitanje, vi ga jednostavno pošaljete na vašu affiliate stranicu sa objašnjenjem da će tamo pronaći odgovor. Pa ako mene bilo tko kontaktira i pita nešto, nastojim uvijek ponuditi odgovor ali bez linka. Direktan odgovor sa linkom na vašu affiliate stranicu znači isto što i ne znam ti ja ništa, evo pogledaj tamo. Ako se bavite sa time pa barem upoznajte program, način njegovog rada i prije nego što počnete pričati o tisućama eura zarade zaradite barem sto eura i uvjerite se da će vas program isplatiti.
Ukratko rečeno, vaš način marketinga SMRDI a to vjerujem da se jako dobro odrazi na vašu zaradu. Ja to znam jako dobro a isto i znam da mi 95% vas koji se bavi ili počelo baviti Internet zaradom ponuditi link bez objašnjenja.
Dajte se malo osvrnite oko sebe, uključite se na kakav forum i počnite slušati savjete uspješnih marketera. Oni će vam uvijek pomoći bilo imali koristi od vas ili ne jer uživaju u svom poslu.
Baš sam malo razmišljao i stavio neke stvari na papir. Da mi je vrijeme koje sam utrošio dajući savjete vama i odgovaranjem na poruke mog svakodnevno krcatog inboxa utrošio u stvaranje novog sistema zarade sada bih moju zaradu i poduplao ali što kad ja to volim i trudim se pomoći svakome bilo imao koristi ili ne.
Došao sam do nivoa kada mi ne igra ulogu 1000€ više-manje a to mi je i bio cilj.
Imati danas takvu financijsku sigurnost rijetka je pojava i da bi i vi došli do toga morat ćete dobro zagrijati stolicu jer ne očekujte da ću ja za vas sve raditi. To se odnosi prvenstveno na one koji me rešetaju sa pitanjima tipa „Jel se pod Name unosi Ime ili?“
Ja ću pomoći svakome no trošiti vrijeme na takve stvari stvarno neću!!!

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment