Tuesday 5 October 2010

JUČERAŠNJA ZARADA OSTVARENA SA JEDNIM PROIZVODOM I JEDNOM WEB STRANICOM

Na jučerašnji dan, 04.10.2010 ostvario sam zaradu od točno 978.44$ i to samo prodajući jedan proizvod sa jednom web stranicom (posjedujem 11 web stranica).



Koji je to proizvod?

Nije ni bitno jer to mogu ostvariti sa bilo kojim proizvodom koji visoko kotira na ljestvici potraživanja svjetskog tržišta no reći ću vam. Satellite TV za PC. Softver koji omogućuje, jednom kada se kupi i downloada, gledanje preko 3500 programa preko vašeg kompjutera. Zaradu sam u 95% slučajeva ostvario prodajući proizvod na Hrvatskom tržištu (pa neka mi netko kaže da nije profitabilno). Je, i to jako i jednom kada shvatite kako prodavati Hrvatima obogatit ćete se u jako kratkom vremenu a pomoći ćete ljudima. To je ono zašto ja imam uspjeha na ovim krajevima. 99% Vas koji se počnete baviti Internet marketingom počne prodavati i nuditi programe za zaradu. Na našim krajevima to je potpuno krivo. Prije ćete prodati cipele, starke, softvere, motorne pile nego zaraditi na tim programima.
Evo jučer mi se baš javio dečko iz Šibenika, I.M.(podaci samo meni poznati) da mi se zahvali na savjetu koji sam mu dao. Dečko je zaradio 390$ u jednom danu i to prodajući satelitski softver samo za hrvatsko tržište. Vidite kako to može biti profitabilno. Ne kažem da programi za zaradu ne mogu donesti zaradu, no morate ih poznavati da ne upadnete u klopku kada vas počinju rešetati sa pitanjima.
To vam je isto kao da uđete u dućan tehničke robe i pitate da vam malo pojasne razliku između dva LCD TV-a a prodavač se počne izmotavat i davati površne odgovore.
Zašto sam ja zaradio toliko novaca moći ćete pročitati u mojoj novoj knjizi koja izlazi krajem Studenog. Knjiga „5 Koraka do 10.000€ Mjesečno“ opisat će jedan jako dobar, ako ne i najbolji sistem zarade na internetu koji meni donosi lijepe novce a koliko vidim i drugima koji prate moje upute.
Kada nešto prodajete onda taj proizvod morate i poznavati. Ja sve svoje proizvode koje prodajem i posjedujem. Neke sam kupio a neke dobio jednostavnom molbom koja izgleda otprilike ovako:
„Dobar dan! Javljam vam se povodom zainteresiranosti za promociju vašeg proizvoda. Dosta sam godina već affiliate ClickBanka i ozbiljan sam i ambiciozan i bilo bi lijepo kada bih na bilo koji način došao u posjed vašeg proizvoda da se malo bolje upoznam sa njime. Ukoliko ste zainteresirani, možete mi se javiti ili direktno ga poslati na… U nadi da ćete to izvršiti… Pozdrav…“
U 90% slučajeva prodavatelj će vam proizvod i poslati besplatno jer to njega ništa ne košta. Na clickbanku svi su proizvodi digitalne prirode i naprave se na tisuće kopija potpuno besplatno i prodavatelja to ništa ne košta.
Ja sam recimo kupio Keyword elite, Forex robota i satellite tv for pc ali sam na ovaj način dobio „Truth about abs“ cijelu knjigu, „diet solution program“ cijelu knjigu, Woodworking project„ komplet nacrte u PDF formatu.
Kada ste to obavili, pregledate i upoznate se sa mogućnostima softvera i krećete sa promocijom. Svaka kampanja mora biti detaljno isplanirana da se unovči što veći postotak.
Jednom kada imate proizvod možete raditi što got hoćete. Od video prezentacije, slika… Mogućnosti su neograničene a zarada jako lijepa.
Nadalje, ako poznate prijatelja koji se bavi istim poslom, možete i zaraditi na ovaj način. Dogovorite se da on proizvod kupi od vas a vi od njega tako da imate obostranu korist. To je i jedan način koji ja koristim u vezi sa jednim dečkom iz SAD-a sa kojim usko surađujem.
Ako ne uložite u ovom poslu ne možete ni zaradu očekivati pa vi razmislite. Dosta se vas dvoumi oko kupnje moje dvije knjige koje zajedno koštaju 29.99€ a pružaju jako puno. Vi se i dalje dvoumite i gubite vrijeme ali zato moji kupci koji me i slušaju, jako dobro zarade. Ako ne volite uložiti jer mislite da se i sa 0 kuna može započeti onda unaprijed znam kako i gdje ćete završiti.
Upamtite samo jedno, u svakom poslu se treba ulagati pa makar to bilo i minimalno. Vrijeme je novac a vremena i nemate baš puno. Živjeti nećete zauvijek i zato se pokrenite i učinite nešto od vašeg života jer samo jedan imate.
Za mene kriza ne postoji i ja sam je nokautirao. Na vas je red hoćete li ići mojim stopama ili ne!
VI STE GOSPODAR VAŠEG ŽIVOTA A JA GOSPODAR BUDUĆNOSTI

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

1 comment:

  1. Gain instant access to 16,000 woodworking plans.

    Teds Woodworking has more than 16,000 woodworking sketches with STEP-BY-STEP instructions, sketches and drafts to make all of the projects very easy...

    ReplyDelete