Saturday 23 October 2010

MOJA MALA TAJNA

Kako i zašto sam došao na ideju da promoviram satellite tv za pc softver na Hrvatsko tržište?
Jednostavno, malo sam se zezao sa KE v2.0 i odlučio da vidim što Hrvate zanima.
Pokrenuo sam KE v2.0 i pod opcije pretrage AdWords i MSN Bing regije postavio Croatia (Hrvatska) i pod AdWords i MSN jezik postavio Hrvatski.





Unio sam par ključnih riječi za koje sam se mislio natjecati i izašlo mi dosta rezultata za MaxTV!
Naravno, pošto je MaxTV Internet TV odmah sam se sjetio Satellite TV for PC i kreirao visoko kvalitetan raport o proizvodu. Poslikao sam par scena i postavio raport na moju stranicu kao poklon pri registraciji na moju opt-in listu.
Slijedeće je da sam set poruka koje sam izlistao preveo na Hrvatski i prilagodio ih mojim potrebama i postavio na autoresponder servis.
Etarget reklamiranje za Hrvatsku i to je to.
Jako jednostavno al se posla treba uhvatiti.
Za ovakav način treba vam Keyword Elite koga vas većina nema i neće nikada imati jer vam je zmija u džepu i bojite se uložiti u nešto što će vam donesti novce u bliskoj budućnosti, treba vam registracija na eTarget za koju treba platiti 400 kuna al se taj novac investira u oglašavanje. Treba vam domena sa hosting planom i autoresponder servis. Zbrojeći sve i dolazim do cifre od oko 159€. A da, ukoliko želite zaraditi trebate investirati.

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment