Tuesday 19 October 2010

Besplatna e-knjiga kreirana za 3 sata

Gospodari budućnosti na djelu!
Nakon prospavane noći i dobrog odmora, odlučio sam da obnovim izdanje e-knjige o GDI – Global Domain International. Jutarnja kavica i krenuo sam na posao. Isključio sam Internet tako da se mogu koncentrirati na posao.
Pošto sam sve stranice postavio da mi rade i sa njima nemam više ništa, ostaje mi vremena da započnem nešto novi ili da obnovim staro i poboljšam zaradu.
Odlučio sam se na obnovu stare knjige o ws domenama. Započeo sam sa kreacijom, editiranjem starog teksta, dodavanjem novih slika i dodavanjem taktike koje u vrijeme kada sam pisao staru knjigu nisam koristio a sada bez nje jednostavno ne ide. Knjiga na engleskom jeziku a napisat ću je još i na talijanskom. Za hrvatsko tržište neću pisati jer sam se zasitio pitanja i pod pitanja potencijalnih kupaca/korisnika sa kojima i sada imam dosta problema. Onaj tko želi, neka i zna engleski neka čita a onaj tko ne neka najprije ode u školu, svlada engleski jezik pa se vrati.
Knjigu sam napisao za tri sata, prekontrolirao i estetski dotjerao do savršenstva a kako izgleda, pogledajte sami i dajte ocjenu.
Sutra kreće u promet kao besplatan raport potencijalnim pretplatnicima moje opt-in liste.
Ah da, skoro sam vam zaboravio ostaviti link da si je downloadate, BESPLATNO naravno, jer kada čujete da nešto treba platiti, bježite od toga kao da je vatra.

GDI – DOWNLOAD LINK (PDF FILE, BESPLATNO)

Još niste naučili da ne postoji besplatan program sa kojim ćete zarađivati, ono što se vodi pod besplatno, u budućnosti košta i kada to shvatite već ste potrošili dragocjeno vrijeme i ništa niste zaradili.

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment