Tuesday 12 October 2010

Korak naprijed

Radim korak naprijed i sa ponuđenom knjigom „5 Koraka do 10.000€ Mjesečno“ poklanjam opt-in web stranicu onima koji se uključe u sistem. To znači da oni koji se registriraju na

GetResponse autoresponder servis

Dobiju opt-in web stranicu kao ovu ali imaju mogućnost odabira proizvoda koji žele promovirati.



Znači, ukoliko želite promovirati Legit online job, dobijete stranicu na tu temu a ukoliko želite nešto drugo, samo mi javite, ispunjavam sve želje. Sve što treba je da mi pošaljete opis i slike proizvoda ili bolje link web stranice proizvoda i ja sve napravim isti dan.
To nije mala stvar kad sve to dajem besplatno.
Ukoliko netko želi stranicu već sada, urađenu i prilagođenu njegovim potrebama, može je naručiti potpuno besplatno ovdje:
administrator@facebookzarada.com
Uvjet je registracija na

GetResponse autoresponder servis

Koja je besplatna za prvih 60 dana. Iskoristite to još ova tri tjedna jer poslije meni započinje sezona snowboardinga i na kompu sam 10 minuta u 6 ujutro i gotovo a to je vrijeme potrebno samo da provjerim svoje web stranice i ništa više.
Razmislite, imate tri tjedna na raspolaganju za pomoć... Iskoristite to.

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment