Sunday 17 October 2010

SALT-video prezentacija

Pogledajte najprije video prezentaciju pa pročitajte objašnjenje.



Zašto vam prikazujem ovo? To je prezentacija koju sam učinio sa mog ekrana. Učitao sam SatelliteDirect softver i pogledao što se nudi i pronašao film na HBO, Salt sa Angelinom Jolie u glavnoj ulozi. Film se ovoga ljeta vrtio po kinima a ja sam ga pogledao preko SatelliteDirect softvera. Ova video prezentacija donesla mi je 847$ (25 prodaja satelitskog softvera u jedan dan). Sva prodaja ostvarena je preko YouTube-a. Da li sad shvaćate zašto je poželjno posjedovati proizvod koji promoviramo?
Ja sam softver kupio i downloadao ga na moj laptop. Trenutno sam i Singaporeu i ja preko njega gledam HTV, NOVU TV, RTL i sto tisuća drugih programa i ne plaćam ništa osim početne registracije. Gledam TV svugdje u svijetu a što je najbolje i zarađujem na tome.

Kako je došla ova zarada?

Jednostavno sam pomoću BB Flash Back softvera snimio SatelliteDirect na djelu. Gledao sam film Salt i povremeno snimao da napravim kratak opis filma a u stvari sam prikazao mogućnosti Satellite Direct softvera. Datoteku sam iz flash formata prebacio u WMA (windows media audio) datoteku jer je manje težine (uštedio sam 30MB) i uploadao na youtube sa time da sam postavio tekst opisa softvera. Znamo da je youtube jako posjećen pa sam i očekivao prodaju no ne u ovim okvirima. Očekivao sam oko 10-ak softvera. Ugodno sam se iznenadio kada sam pogledao moj ClickBank transakcijski račun. 847$ u jednom danu. A vjerujte mi, ovo neće stati na tome. Spremit ću još video prezentacija na tu temu. Malo programa za odrasle, malo crtanih filmova...
Dosta Vas misli promovirati SatelliteDirect. Iskoristite moć youtube-a i kreirajte prezentaciju kao ova i zarada je na pragu. Samo za to trebate kupiti proizvod a to ipak ne želi svatko. No na vama je da odlučite.
http://www.SatelliteWizzPro.com
Možda vam slika niže pomogne da promijenite mišljenje...





Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

2 comments:

  1. E sad, moram reagirati na ovo. U jednom postu se buniš na to što treba kupiti Rembraco slim kavu da bi je se moglo reklamirati i prodavati, tj, raditi mrežu itd... A ovdje uvjetuješ isto to za tvoj softver da bi se moglo zarađivati na njemu.
    Frende, po čemu se onda razlikuješ ti sa svojim proizvodom?
    Ne pišem ovo radi kave jer ne radim taj posao, danas sam tek čuo o njemu i neznam mnogo o tome, ali moram priznati da me zbunjuje tvoj opis tog posla u kojem nisi, a radiš upravo na isti način???
    Thanks na brzom odgovoru.
    Dalibor

    ReplyDelete
  2. sto tisuća drugih programa???

    ReplyDelete