Monday 11 October 2010

Djelovanje opt-in forme na Hrvatskom trzistu

Iskreno da vam kažem da se nisam iznenadio zaradom koju sam ostvario plasirajući satelitski softver na Hrvatsko tržište. Ne znam da li znate, no u prijašnjem postu sam prikazao sliku zarade ostvarene 08.10.2010 koja je iznosila točno 2542.53$ za samo jedan dan a 90% prodaje izvršena je u Hrvata. Mislim da mnogi misle kako je domaće online tržište slabo i da se tu nema što tražiti. Ja kažem samo jedno, VARAJU SE!!! Hrvatsko tržište još nije naviklo na opt-in forme i autoresponder poruke na Hrvatskom jeziku i to je jedna prednost koju sam ja iskoristio. Najprije pogledajte web stranicu kako ona izgleda:



Vidite i sami da ta stranica ništa ne prodaje već čisto predstavlja proizvod na hrvatskom jeziku + upis u opt-in formu za dobivanje besplatne dodatne informacije o proizvodu.
Jednom kada se posjetitelj upiše on za mene postaje potencijalni kupac kojeg ja moram uvjeriti da je baš ovaj proizvod prikladan za njega i da je najbolji na tržištu. Kako? Kroz set unaprijed pripremljenih poruka koje će se odaslati u točno određenom vremenskom intervalu koje ja odredim u svrhu stjecaja povjerenja koje na kraju rezultira kupnjom proizvoda, veselje za kupca i radost za mene.
No da bi se sve to ispunilo moramo zadovoljiti neke uvjete.
1. Moramo imati domenu i hosting plan
2. Moramo imati web stranicu sa opt-in formom
3. Moramo imati kvalitetan autoresponder servis
4. Moramo imati set unaprijed pripremljenih poruka
Možda vam se sada to čini mnogo, no nije. Domenu zakupimo na Godaddy.com za nešto manje od 9$ na godinu. Hosting plan na hostanje.com za 168 kuna na godinu. Web stranicu sa opt-in formom možemo downloadati ovdje:

OPT IN DESIGN FORME

Registracija je besplatna i imate pravo downloadati dvije forme no za samo 37$ plaćenog članstva imate preko 100 formi i tisuće kolor kombinacija. Na vama je da odlučite.
Autoresponder servis? Što sa njime? Potreban vam je plaćen, dobar autoresponder servis koji neće kiksati već u startu. Ako ste ozbiljni i ako želite zaradu preporučam vam Ovaj:

GET RESPONSE AUTORESPONDER SERVIS

On će vas koštati 0$ za prvih 60 dana testnog perioda a onda 9$ mjesečno za 500 upisanih članova i tako dalje…
Set poruka. Odakle nam sad one? To će za mnoge biti veliki problem jer za kvalitetan autoresponder servis moramo imati set unaprijed pripremljenih poruka za najmanje 6-8 mjeseci (ja imam za godinu dana) jer ne znam da li znate statistiku, svaki registrirani član sa vaše liste nosit će vam od 3-45$ godišnje u što su uračunati i članovi koji ništa ne kupe. Najviše kupnje ostvari se u prva dva tjedna nakon upisa tako da dobro obratite pozornost na te poruke.
Poruke moraju biti prirodne, ne komercijalne no kako ih sastaviti, o čemu? Kako one moraju izgledati? Koliku dužinu moraju imati?
Odgovore na ova pitanja naći ćete u mojoj novoj knjizi, „5 Koraka do 10.000€ Mjesečno“.
Ukoliko ste zainteresirani za sve ovo a trebali biste biti jer… Sad ću vam objasniti zašto je ovo najbolji način zarade.
Kao prvo ne tlačite kupca odmah sa kupnjom proizvoda već vam je bitno da se upiše na listu. Drugo, imate ga u mreži i uspostavljate kontakt potpuno automatizirano. Nakon par dana, ako su vam poruke „friendly“ on kupuje proizvod a vi zaradite. To vam je isto kao da idete u market i tražite proizvod al ga ne kupite čim ga vidite već pogledate i na druga mjesta. Kada naiđete na prijateljski raspoloženog prodavatelja koji vam zna objasniti sve o traženom proizvodu vi se zainteresirate i baš od njega kupite. U slučaju da imate samo web stranicu sa linkom za kupnju proizvoda, posjetitelj će u 99% slučajeva napustiti stranicu i više ga nikada nećete vidjeti. Sa opt-in formom on je vaš dok se ne isključi iz autoresponder servisa no da se to ne dogodi, tu ste Vi i vaša kreativnost.
Ovo je samo kratka najava što će biti opisano u knjizi „5 Koraka Do 10.000€ Mjesečno“
Moja sugestija je da se registrirate potpuno besplatno ovdje:

OPT IN DESIGN FORME

Skinete si dvije besplatne opt-in forme i vježbate kreaciju i prilagođavanje vašim potrebama. Nadalje, priključite se i na autoresponder servis ovdje

GET RESPONSE AUTORESPONDER SERVIS

i vježbajte sa postavkama emailova da bi kada knjiga izađe bili potpuno spremni za zaradu.
Knjiga izlazi u Studenom a meni i snowboarding sezona započinje pa me neće biti na netu da bih vam pomogao u postavljanju svega tako da bi bilo dobro da sami malo sve proučite.

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment