Wednesday 13 October 2010

500€ dnevno sa 5 opt-in web stranica

Uhvatio sam se ujutro posla i u sat vremena kreirao 5 potpuno novih web stranica (opt-in) stranica. Pogledajte video prezentaciju da vidite kako su to u stvari jednostavne web stranice koje ne prodaju ništa već nude besplatne raporte, e-knjige i mini kursove a sve u svrhu primoravanja posjetitelja da se upiše na opt-in listu. Video prezentacija započinje prikazivanjem bazične forme koju sam kreirao sam. Izgled i nije nešto no kada se ona prilagodi, postaje jako moćno oružje koje pravi marketer zna jako dobro iskoristiti.

VIDEO PREZENTACIJA – 5 OPT-IN WEB STRANICA U SAT VREMENA

Posjetitelj, jednom kada je na listi, je moj i ja znam točno što sa njime. Stranice kao ove jako je jednostavno kreirati i ne iziskuju neku nauku no bazično znanje HTML koda ipak je poželjno, pogotovo prilikom unosa autoresponder forme. No uz malo vježbe i moju pomoć svatko to može učiniti.
Već sam prije pisao da je opt-in web stranica najprofitabilnija web stranica. Posjetitelji koji dolaze na vaše stranice ne moraju biti kupci i zato će, ukoliko imate stranicu prodajne namjere, napustiti je u par sekundi. No ako im ponudite nešto besplatno i zainteresirate ih za proizvod imate velike šanse da proizvod prodate i onima koji to nisu mislili.
Ako malo bacite oko na forume i uključite se u diskusije pod temom „e-mail marketing“ saznat ćete da bez opt-in web stranice nećete moći skoro ništa. Trošit ćete novce na oglašavanje a zarada neće biti ni približna da pokrije troškove oglašavanja. To znam iz iskustva. Ma kako dobri bili sa toliko velikom konkurencijom gotovo da nemate što tražiti na netu ukoliko nemate web stranicu sa opt-in formom.
Nadalje, servis ne košta puno a i besplatan je za prvih 60 dana i to mislim da je sasvim dovoljno da se uvjerite u moć e-mail marketinga. Dalje, kada isteknu tih 60 dana, servis će vas teretiti sa 9$ mjesečno za prvih 500 upisanih članova, 12$ za 1000 i tako dalje.
Gledajte statistički to ovako:
Recimo da imate 500 članova. Servis vas košta prvu godinu 9$×10 mjeseci (dva su besplatna)= 90$. Po statistikama svaki član nosi između 3-12$ godišnje pa to ispada 500×3-12$= 1500-6000$ godišnje. Mjesečno to ispada 125-500$ mjesečno a znate da je ulog 9$ mjesečno pa vi računajte da li je isplativo ili ne.
Inače te sam web stranice kreirao za četvoricu ljudi koji su je i zatražili. Jedan od njih je zatražio čak dvije. Naravno, to sam učinio potpuno besplatno no uvjet je, kako sam već i rekao, registracija na GetResponse Autoresponder servis. Inače, ako se ne registrirate, ove web stranice nemaju smisla.

GETRESPONSE AUTORESPONDER SERVIS

Ukoliko i vi želite jednu ili više ovakvih web stranica, dosta je da mi kažete ime proizvoda kojeg želite promovirati ili još bolje da mi date link na web stranicu proizvoda i ja vam stranicu napravim. Pošto dnevno radim oko 10-15 web stranica (nisam se nadao tolikom broju) dajte mi vremena 24 sata i stranica je vaša. Ona će biti postavljena na internetu u zip datoteci koju jednostavno skinete, raspakujete i ona je spremna.
Koliki minimalno potrošiti da bi se jedan takav sistem postavio i pripremio do potpunog početka rada i zarade?
To će vas pitanje najviše zanimati. Recimo da želite potrošiti minimum minimuma da biste jedan takav sistem postavili da radi onda će vaši troškovi izgledati ovako:
Domena 6.5€ godišnje
Hosting plan 168 kn godišnje (23€)
GetResponse autoresponder servis 6.5€ mjesečno (prva dva mjeseca besplatno)
Web stranicu sa opt-in formom dobijete besplatno od mene.
I to je sav trošak ukoliko ne želite u ništa više ulagati kao oglašavanje, seo...
Znači godišnje je to 94.5€. Jednu subotu kada izađete van koliko potrošite? Ispod 400kn nikad, je tako!
Sad zamislite da prodate samo 3 satelitska sistema koji koštaju 49$ vi zaradite 99$ (33$ po komadu). Na godinu ćete ih prodati i više nego 3 ukoliko koristite opt-in web stranicu, to vam mogu garantirati.
Nadalje, ne želite ulagati u oglašavanje. Pa iskoristite facebook. Na njemu se jako dobro da zaraditi. Kako?
Pročitajte u knjizi „Zaradi na Facebooku“ ovdje:

http://www.FacebookZarada.com

Pozdrav od Gospodara Budućnosti!



Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment