Thursday 14 October 2010

Statistika zarade opt-in forme

Prije 3 dana kreirao sam dvije nove web stranice:

Truth about 6 Pack Abs

I

Legit online jobs

Publicirao sve na net i stranice rade kao lude. Dnevno imam 10-15 novih upisanih članova na moju autoresponder listu. To mi mjesečno dođe oko 300-450 novih članova sa jedne web stranice (imam ih 11) a prosjek je da svaki član godišnje donosi 5-12$ a to se odnosi na člana a ne na kupca. Znači od jedne liste imam godišnje 3600-5400 članova. Ti članovi donosit će mi 18.000$-64.000$ godišnje što je kada podijelite po mjesecima 1500$-5333$. Ne znam da li vam se sviđaju brojke? Iskreno, to ne bi bilo tako da koristim samo web stranicu sa proizvodom pa da ne znam kako dobro i kvalitetno a i atraktivno bila napravljena. Po mojoj statistici prodaje, svaka moja prodaja dogodila se nakon pete do desete prateće poruke koje sam namjestio u autoresponder servisu. To se ne događa samo meni, to se događa svima koji koriste opt-in forme jer na taj način uhvatite kupca u mrežu i on je vaš dok got se ne izvuče iz te mreže. Tu je sad igra vas i njega koliko ste vi sposobni primorati ga i pokazati mu da je bolje biti u vašoj mreži nego slobodan ili u tuđoj.
Vi razmislite i stavite se u ulogu kupca na internetu. Dam glavu ako kupite proizvod sa neke web stranice iz prve a isto dam glavu da se nećete vratiti na tu prvu web stranicu.
To je smisao opt-in forme.

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment