Friday 22 October 2010

I ja griješim

Čovjek uči dok je živ pa tako i ja. Pogriješio sam i dobio sam opomenu za to.
U prijašnjem postu pisao sam kako sam zaradio kao affiliate za satellite tv for pc. No da vas prisjetim, kreirao sam video prezentaciju mogućnosti satelitskog softvera i u tu svrhu prikazao film SALT sa Angelinom Jolie u glavnoj ulozi. Uploadao sam video na YouTube. Na tom videu zaradio sam i 847$ u jednom danu ali je video nakon 3 dana izbrisan. Tu sam ja pogriješio i to priznajem. Malo sam se bio zanesao u video prezentaciju i prikazao početnu špicu, Paramount Picturesa i zaradio kaznu.
Nema veze, idem dalje. Na greškama učim! Sada vidite da i ja mogu pogriješiti i ne znam sve. Od krvi i mesa sam kao i vi i greške se događaju.

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment