Wednesday 13 October 2010

Moj radni dan

Dosta vas me je pitalo kada ja spavam kad sam stalno na netu. Sad ću vam opisati moj radni dan.
Pošto se nalazim u Singaporeu (radim na cjevopolagaču za Talijansku tvrtku ENI-AGIP) i pošto smo u doku, moj posao je biti čuvar na glavnoj skali. Inače sam DPO (Dynamic Position Operator ili operator na uređajima za pozicioniranje) Na skali kontroliram ulazak i izlazak osoblja. Ne moram vam govoriti da je to izmišljen posao za mene. Plaća jako dobra a ne radim ništa osim kontrola. Imam svoju kancelariju, Internet konekciju i svoj laptop. Jedina stvar je što mi glavni server u Milanu ne dopušta baš surfanje po svuda. Malo sam ograničen no to me ne sprečava da radim.
Radno vrijeme mi je 12 sati i počinje od 07:00 i traje do 19:00 sa pauzom za ručak od 12:00-13:00.
Krenimo redom...
Ustajem u 03:00. Da, dobro ste pročitali, 3:00 i zamutim si jedno dobro nescafe i sjednem za kompjuter. Naravno, surfanje facebookom, twitterom, bloggerom... Odgovaram na mailove, posjećujem forume, pomažem, tražim pomoć itd.
Ovisno o raspoloženju radim do 05:00-6:00. U 6:15 mi je doručak i tu pojedem sigurno ono što i vi za ručak a hrane tu ne fali.
U 6:30 sam već na poslu. Jutarnja gimnastika. Malo razgibavanja do 07:00. Ma šalim se, prošećem rivom dok još nema nikoga pa se bacim na posao. Vrijeme mi nekako mora proći a to najbolje iskoristim na kompu.
Ručak u podne pa malo odmorim do jedan. Nakon toga startam sa popodnevnom smjenom. Napišem par postova, odgovorim na pitanja, uglavnom forumi i kreacije web stranica.
U 18:30 završavam (dogovor sa noćnom smjenom da se mijenjamo u 06:30 odnosno 18:30) i odem u teretanu. Odvježbam što imam na programu pa odem van porta otrčat turu (oko 4-5km). Vratim se, otuširam pa na večeru. Iza večere pokupim se u kabinu, malo pogledam TV i na spavanje. Ustajanje opet u 03:00.
Eto, to je moj radni dan i tako radim 42 dana pa sam 42 slobodan. To je na godinu 6 mjeseci godišnjeg, plaćenog a za net zaradu da vam i ne govorim.
Neke će zanimati i moja plaća što i nije tajna jer to možete i na netu pročitati i saznati. Trenutna je 7.500€ mjesečno jer smo u portu i ne radi se a kad smo na moru, kad radimo onda skače i do 12.000€ mjesečno, ovisi o projektu.
I onda ćete me sigurno pitati što će mi ta net zarada. Vjerujte mi, da imate 100.000€ mjesečno, tražili biste dodatne izvore prihoda. Para nikada dosta a život jedan...

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment