Saturday 16 October 2010

Moj desktop

Pozdrav svima. Evo da se malo osvrnem na temu organizacije desktopa. Meni osobno nema ništa gore neko kad je na desktopu totalni nered. Sto miliona nepotrebnih prečaca koji se ni ne koriste a da ne govorim na zasićenost word dokumenata i slično.
Samo da vam pokažem moj desktop. Ne kažem da vaš mora biti takav no objasniti ću ga malo.



Odmah kad se logiram, prikaže mi se veliki čuvar zaslona, Audi q7 V12 tdi. Zašto sam baš njega stavio a ne nešto drugo? Zato što mi je to cilj i zato što taj cilj što ga više gledam više me hvata volja da i ostvarim taj cilj a na dobrom sam putu.
Mislim da bi svatko trebao staviti neki njegov cilj kao čuvar zaslona, tek da ga podsjeti da je vrijeme za rad i da bi se taj cilj ostvario treba raditi.
Nadalje, ikonice, tzv. Prečaci (shortcut). Idemo redom;
Koš za smeće neću posebno objašnjavati
60 dnevna probna inačica MC Officea 2010. Probna je jer je laptop još nov i želim iskoristiti probu prije kupnje.
Ebay. Direkt ikona za odlazak na ebay shopping centar. Raj za mene a i za mnoge druge.
Keyword Elite V2.0. Ovaj program jednostavno morate imati mislite li se ozbiljno baviti ovim poslom. Neću ga ovdje puno objašnjavati. Možete pogledati o čemu se radi ovdje:

http://www.SupremeKeywords.com

WinZip softver za sažimanje datoteka.
Friend blaster. Robot koji automatski dodaje, šalje poruke, komentira prijatelje na MySpaceu. Jako korisna stvarčica. Umnogome vam ubrzava postupak i štedi vrijeme.
Mozillu ne trebam predstavljati kao ni Google Chrome.
Kompozer. Web site editor. Omogućuje editiranje i kreaciju web stranica.
Paint.NET. Photo editor. Alat za uređivanje slika.
eMule kao i Torrent neću spominjati. Svi znamo čemu služe.
Web CEO. Jako dobar softver a što je najbolje i besplatan za optimizaciju web stranica.
Tele2, mobilni Internet. Kada sam u pokretu, a stalno sam...
YouTube HD transfer. Alat za skidanje videa sa YouTubea.
QuickTime znate što je a isto što i iTunes.
CDBurnerXP. Alat sličan NERU za snimanje datoteka na CD-DVD
jZip. Besplatna inačica. Alat za sažimanje i raspakiravanje datoteka.
BS.Playe. Alat za reprodukciju medija.
FotoMix. Alat za uređenje slika malo veće mogućnosti. Kreacija slike i pozadine i ujedinjavanje u jednu.
FileZilla. Jako dobar ftp klijent.
Orbit. Koristan alat za skidanje flash datoteka sa web stranica (videa)
BB FlashBack. Jako dobar alat (Besplatan) za snimanje svega što radite na ekranu. Sve prezentacije radim sa njime.
Format Factory. Alat za pretvorbu u razne oblike medija. (WMA, AVI, FLV...)
Quick Stores. Alat koji automatski baca sve na virtualni server na net.
CCleaner. Čistač nepotpunih registara i poboljšavanje rada windowsa.
DontSleep. Jako koristan alat koji služi za blokadu spavanja ili hibernacije kompjutera.
Sa desne strane vidite indikator opterećenja procesora a odmah ispod njega je kalendar. Ispod kalendara je pokazivač vremena ili popularno zvan SAT, malo šale.
Po dužini gornje strane nalaze se HP alati. Sigurnost, alati zaštite, sidrišta...
Eto, to je moj radni stol, stol na kojem trenutno provedem jako puno vremena i volim da mi je lijepo i funkcionalno organiziran, ništa pretjerano. Samo da vam kažem da sa ovim programima koje vidite (ništa više od toga) ostvarim i preko 15.000€ mjesečno. Znam da će neki pomisliti da možda ne govorim istinu al ako lažem, ne lažem Vas nego sebe.
Nadalje nisam ljubitelj postavljanja golih žena na desktop mada nemam ništa protiv, no pošto često putujem i stalno sam po aerodromima, nije lijepo otvoriti laptop pred gomilom ljudi a na ekranu otvoreno međunožje, hahah. Mislim da se slažete sa time.
Evo, malo da se maknem od teme zarade i odmorim mozak al dalje od kompjutera ne mogu. Dobro kažu da je kompjuter u kombinaciji sa internetom isto kao i heroin u kombinaciji sa iglom.
Pozdrav od Internet drogeraša, Gospodara Budućnosti!

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment