Tuesday 5 October 2010

SEO OPTIMIZACIJA I ISPLATI LI SE UOPĆE?

Pretpostavljam da većina vas zna što je SEO a za one koji ne znaju to je Search Engine Optimisation ili optimizacija stranice za tražilice.
Svi bi mi voljeli da nam se stranica nađe na prvih 10 mjesta bilo koje tražilice jer to samim time znači da možemo očekivati besplatan promet u velikom broju. No želje su jedno a stvarnost drugo.
Isplati li se trošiti vrijeme na optimiziranje stranice?
Iskreno i NE. To je moje mišljenje i možda se većina Vas neće složiti sa mojom stavkom no iz iskustva znam da dok vi budete trošili vrijeme i novac na optimizaciju stranice da ću ja staviti par tisuća eura u džep sa plaćenim prometom.
Konkurencija na internetu je jako velika i za doći na prva mjesta bilo koje tražilice trebate biti ili stručnjak i to veliki ili platiti masne novce da to netko od profesionalaca to učini za vas.
Nadalje, i sa iskustvom to ne dolazi preko noći. Ne možete očekivati da vam stranica preko noći dođe na prva mjesta tražilica. Za to treba vremena. U mojoj najnovijoj knjizi ili kako sam ja to nazvao reportu, objašnjen je jedan sistem koji je trenutno najpopularniji za zaradu na internetu a jako jednostavan za postavljanje. Taj sistem koristi milion ljudi i kad malo analiziram konkurentske web stranice vidim da se taj sistem koristi u 95% slučajeva a to je dobar znak da ga možda i vi počnete koristiti. Knjiga će biti bogato opremljena navigacijom, tekstom i video prezentacijama a što će se vama jako svidjeti, potpuno besplatna za sve.
Za više informacija sačekajte objavljivanje moje najnovije knjige:
„5 Koraka do 10.000€ mjesečno“
Koje planiram u prvoj polovici Studenog.

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment