Monday 31 January 2011

POSKUPLJENJE KNJIGE „Zarada na Facebooku“

Kao što sam jučer obećao, a ja obećanje održim, cijenu knjige podigao sam na 45€ i to zahvaljujući Vama i vašim neumjesnim komentarima. Moja knjiga točno opisuje kako i što raditi na Facebooku da se zarade novci.



Dobio sam i dosta mailova na temu zarade na facebooku i odgovorio na njih bez obzira bili upućeni od strane kupca knjige ili ne no sada je sa time gotovo.
Odgovaram samo kupcima knjige i samo ću njima pomoći jer moje je vrijeme dragocjeno i radim od sada samo za sebe. Bilješke ću nastaviti pisati jer je to moja ljubav i u tome sam dobar a to znam jako dobro jer ako u vaš pretraživač upišete moje ime u navodnicima, znači ovako; „Moje Ime“ (umjesto riječi Moje Ime stavite moje stvarno ime a to znaju oni koji me poznaju) izbacit će vam da sam ja Expert autor pisanja članaka i to po ocjeni Ezine Article a to je najcjenjeniji sajt za pisanje tekstova.
Nadalje, bacam 75% svojih snaga na Hrvatsko tržište jer koliko god da se govorilo da se nema novaca, prodaja se odvija i više nego zadovoljavajuće. Ako uspijem prodati dnevno 3-15 satelitskih softvera a to je ukupno 148.85$ - 749.25$ potrošnje Hrvatskih građana na moj promo proizvod ja zaradim 101.70$ - 508.50$ dnevno. Sve je to lijepo ovako brojčano prikazano no nije jednostavno prodati jedan softver dnevno a kamoli doseći moju brojku. Da biste to dosegli morati ćete sada posegnuti najprije u džep, izvući 45€ i kupiti moje knjige, investirati u nešto što će vam pomoći da zaradite. Ukoliko ne investirate nema ni zarade.
Naravno, poskidajte si vi sve besplatne knjige koje nađete ili pokušajte sami, nećete uspjeti jer ćete htjeti sve na brzinu, kratiti ćete i zaglaviti u labirint bez izlaza. Utrošiti ćete dragocjeno vrijeme i ništa ne zaraditi a što je najgore, razočarati se u online posao a to je prava šteta jer je to jedan od najunosnijih poslova današnjice i najlakši. Kada kažem najlakši ne mislim da je lagan za zaradu već nema fizikalije, nema dosadnog šefa da vam visi nad glavom i nema ranog ustajanja. Ono što se meni najviše sviđa kod ovog posla je da ste plaćeni koliko radite ako radite pametno.
Toliko od mene, Gospodara budućnosti.
http://www.FacebookZarada.com >>>SMIJE VAM SE SADA SA CIJENOM OD 45€!!!

No comments:

Post a Comment