Sunday 30 January 2011

FACEBOOK PPC MARKETING vs GOOGLE ADWORDS

Koliko je Facebook moćan govori i činjenica da sam 75% moje prodaje ostvario pomoću Facebook PPC marketinga i Facebook FBML stranice. Sada mi je postalo jasno zašto kompanije plaćaju i preko 80€ za kreaciju i održavanje jedne Facebook FBML stranice.
Facebook oglašavanje može biti jako profitabilno ukoliko znate pravila pisanja oglasa a da ne govorim koliko je jeftinije oglašavati na Facebooku nego na Googleu.
Evo vam primjer, oglašavam Legit Online Jobs za ključnu riječ „Work from Home“. Za tu ključnu riječ na Facebooku platim 0.05$ po kliku i imam oko 30-40 klika dnevno dok za tu cijenu na Googleu ne mogu razmišljati ni da budem u trećem redu. Da bih ostvario samo jedan klik na Googleu ja moram minimum staviti 0.75$ po kliku a to je razlika 70 centi. Velika je to razlika na 100 klika.

Na Facebooku ću za 100 klika platiti 5$ a na Googleu 75$. Jedan program da prodam i zaradim 33.90$ ja zaradim ali ne na Googleu…

Potpuno sam pauzirao oglašavanje na Googleu i prebacio se na oglašavanje na Facebooku. Dnevno radim jednu kampanju za jedan proizvod i u tome vidim budućnost zarade kao i u pisanju tekstova i kreaciji Facebook FBML stranica za kompanije te održavanje istih.
Radeći na taj način izbjegavam kontakt sa potencijalnim kupcima i silna objašnjavanja na koja izgubim jako puno vremena. Vrijeme je novac i ja umjesto da objašnjavam i trošim živce i vrijeme mogu lagano kreirati Facebook FBML stranicu u sat vremena i zaraditi i do 80€.
Sve sam ja to opisao u mojem raportu:

„Facebook Autopilot Sistem“



Koji dolazi kao poklon kupcima knjige „Zaradi na Facebooku“
Sistem funkcionira i danas sam dobio sliku na zid profila od mladog gospodina kojem sam kreirao Facebook FBML stranicu a koji je na njoj već zaradio oko 134$ u par dana.
Facebook je budućnost marketinga a to nam govori i činjenica da sve velike kompanije puno novaca ulažu u Facebook marketing.

Lp
Goran (Gospodar Budućnosti)
http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment