Thursday 13 January 2011

FBML Narudžbe iznad mojih očekivanja

Nisam se nadao da će mi inbox moje elektronske pošte ovako izgledati…



Jučer imao 10 narudžbi za FBML stranice a danas samo od jedne osobe 5. Stranicu i cijelu ponudu objavio sam prije dva dana i naišao na veliku zainteresiranost posjetitelja da ću uskoro objaviti i Facebook FBML stranicu sa ovom ponudom.
Posjetite stranicu:

http://www.FacebookZarada.com/fbmlstranica.html




Ja za izradu jedne FBML stranice potrošim oko sat vremena i to naplatim 15€. Sada vama možda izgleda puno 15€ za tako nešto ali probajte je kreirati Vi pa stavite cijenu 2€… Ja na izradu potrošim samo vrijeme a vrijeme je novac. Evo već sam dva dana u zaostatku sa pisanjem e-knjige „Adult Affiliate Guide“ a tu mi se smiješe funte. Ostavio sam sve sa strane a iskreno nisam ni očekivao takvu zainteresiranost za FBML stranice.

Pošto sam zadnje vrijeme sve preusmjerio na FBML, znači kompletan moj business je podređen ovoj tehnici, izradom stranice za druge ujedno treniram sebe a i zaradim. Jučer 150€ a danas 75€. Nije loše, ha? Pa iskreno mislim da to svatko može raditi ali nije jednostavno i postaviti sistem naplate i sve što ide uz to. Ja sam već ispraksiran i to mi je najmanji problem za rješavanje.
Nadalje, ovaj sistem je jako zanimljiv jer u stvari možete zaraditi i sa nula ulaganja a to se mnogima sviđa, naravno, sa ulogom odnosno investicijom u Facebook oglašavanje možete još lakše doći do zarade i više se prikazati na Internetu.
Sve ima svoje, ovisno o vašim željama i mogućnostima.
Ugledajte se na mene i uključite Vaš mozak. Internet je pun tema i svatko je zainteresiran za nešto. Samo treba ideju sprovesti u djelo i vi ćete zaraditi. Pa što vam moj primjer nije dovoljan? Dosjetio sam se FBML stranica i ponudio izradu i eto, zarada kapa i to jako dobra u jako kratkom vremenu, dan nakon objave sistema…
Ipak sam ja Gospodar Budućnosti i moj mozak ipak radi na nekoj drugoj valnoj dužini. Vi ste još na 98.6 MHz…

POSJETI FBML STRANICU

Lp
Gospodari Budućnosti
http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment