Sunday 23 January 2011

NOVA STRANICA GOSPODARA BUDUĆNOST

Neda meni vrag mira što se tiče pisanja i kreacija. Kako sam danas pisao dva posta na blogu o marketingu i jedan članak na istu temu za nepoznatog naručitelja iz Kine malo sam bacio oko unutar servisa koji koristim za pretragu naručitelja i ponuđenih poslova pisanja i kreacija FBML stranica. Naišao sam na jednu opciju koja se može dodati na bilo koju web stranicu u koju imate pristup HTML-u.
Najprije pogledajte sliku ispod a potom ide objašnjenje..



Vidite u desnom gornjem kutu kao da se otvorila nova stranica ispod postojeće. Malo sam se igrao HTML kodom i ubacio novi način promocije na postojeću web stranicu. Kako to funkcionira provjerite i sami:

http://www.FacebookZarada.com

Otvorite stranicu i prođite mišem na svjetleći signal u desnom gornjem kutu gdje će vam se otvoriti stranica. Kliknite slobodno ukoliko želite…
Eto, malo sam se igrao da opustim mozak poslije pisanja i kreiranja.
Inače novim poslom sam jako zadovoljan jer je zanimljiv, pogotovo kreacija FBML stranica i to za novce. Njih ionako volim raditi a ovako mi je užitak još i veći. Pisati isto obožavam a pogotovo na temu marketinga i promocije, tu riječi same iz mene izlaze.
Naravno, ja sam istresao 47$ za kompaniju koja mi pronalazi klijente, nije to besplatno no kada vidite da za jedan blog post plaća i do 30$, članak za web i do 50$ a FBML Facebook stranicu i do 60$ onda je ulog jako mali…
Pametan ulog rezultira dobiti a zmija u džepu gubljenju vremena…

Lp
Goran!

No comments:

Post a Comment