Friday 21 January 2011

OSVRT NA SEO

Dosta vas gubi vrijeme sa SEO (Search Engine Optimisation) misleći da će na taj način doći na prva mjesta Google tražilice za određenu ključnu riječ a samim time dovesti besplatan promet na svoje web stranice ili blogove. Slažem se no to je po meni gubljenje vremena jer je konkurencija ogromna pogotovo popularne i profitabilne ključne riječi kao što je Internet zarada, zaradi na netu…
Ja ne trošim vrijeme na to već radim svoje, promoviram pomoću PPC marketinga, pišem blogove, bilješke na Facebooku… Rezultat? Bacite oko na sliku niže:



U tražilicu sam upisao frazu:
„Zaradi na Facebooku“
Vidite što je sve izašlo…
Prva dva mjesta rezervirana su za moju web stranicu:
http://www.FacebookZarada.com
Peto mjesto drži moja Facebook stranica „Gospodari Budućnosti“ a šesto mjesto moje YouTube video prezentacije. Na sedmom mjestu nalazi se moj blog:

http://facebookzarada.blogspot.com

i post „Photoshop noćna igra“. Na osmom mjestu je moj hrvatski blog…
Mislim da vam ovo sve govori… Iskreno SEO optimizacijom se ne bavim već je ona sama došla ali ne preko noći. Ni ne brojim više koliko postova sam napisao na blogu ili koliko bilježaka imam na Facebooku. Tržište istražujem i ulažem dio zarađenog novca nazad u posao jer ako mi jedan posao donosi novce onda dio zarade treba vratiti nazad i poduplati zaradu. Tako to ide a ne spremiti sve u džep. Bez uloga nema ni zarade.

Autor: Gospodari Budućnosti
Web: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment