Sunday 30 January 2011

REMBRACO - TUŽNO SVJEDOČANSTVO

Dobar dan svima.
Ono što ću vam pokazati i objasniti u ovoj bilješci/postu je tužno i pomalo poražavajuće svjedočanstvo jednog Rembraco člana koji mi se obratio nakon pročitanog raporta o mojem viđenju Rembraco marketinga i greškama a možete ga preuzeti i vi BESPLATNO klikom na link niže:

REMBRACO – MOJA FINACIJSKA SLOBODA

Pročitajte ga i recite mi slobodno što mislite. No idemo mi na glavnu temu; pogledajte ovu poruku primljenu na moj poslovni e-mail:



Ukoliko ne vidite dobro, napisati ću:

Datum: Sub, 29.01.2011
Prima: Goran administrator@facebookzarada.com
Naslov: Re: Da li ste uspješni u Rembraco businessu?

„Poštovanje Gorane, Sa Rembraco uspehom nisam zadovoljan, kada sam otpoceo imao sam oko 70 prijatelja, sada imam oko 470, oko 30 predregistrovanih, i jednog registrovanog. Vidim da na FB ne ide ova nasa strategija privlacenja. Vas sistem rada cu sigurno primeniti jako brzo. Da imam 5000 prijatelja i 1000 predregistrovanih, imao bih valjda i 50 registrovanih i bio bih zadovoljan. Inace FB me jednom blokirao na 2 nedelje…, sada jako oprezno addujem prijatelje. Veliko hvala na pomoci…
Pozdrav, (Ime poznato meni)“


Ja znam da je ovo slika i preslika stanja 99% Rembraco članova no oni se i dalje hvale sa uspješnošću poslovanja varajući same sebe jer mene ne varate, ja od toga što ste vi uspješni ili ne nemam nikakve koristi.
Ja vam to govorim jer svakih par dana dobijem sličan mail tako da točno znam što se događa unutar Rembraco mreže.
Idemo sada sve razjasniti. Rembraco je OK mreža jer ako isplaćuje svoje članove ukoliko zarade proviziju onda znači da je mreža na mjestu a to je bitno, isplata.

Što onda ne štima?

Pa ne štima vaš sponzor ili osoba preko koje ste ušli u posao, tzv. Menadžer kompanije Rembraco koji se postaje kupnjom početnog paketa kave. Pa na taj način menadžer može biti svatko.
Sigurno ste bili obasuti pustim obećanjima te osobe kako je to posao iz snova i kako za 5 minuta rada dnevno imate 1000€ mjesečno. A jadni mi sa takvim menadžerima.
Ima tu nešto više od imati titulu menadžera. Da biste postali uspješni u mlm marketingu morate naučiti komunicirati, pomoći ljudima i ne ići sa ciljem da zaradite već da skrenete pozornost na sebe a to je 75% posla. Dalje, proizvod treba znati prezentirati a ne samo postavljati linkove na zidove i slati posjetitelje na affiliate stranice. To se tako ne radi. Ako netko mene pita za savjet ili bilo što u vezi stvari koje promoviram ili svojih stvari ja mu objasnim a ne šaljem ga samo na moje web stranice sa odgovorom:“Imaš sve na stranici…“ Pa to znam i ja da ima sve na stranici i da sam želio otišao bih tamo no pitam osobu za savjet, informacije, osobno viđenje…
Pa zamislite da dođete u poslovnicu neke banke i interesira vas kredit npr. a službenik/ca vas glatko odj….e i kaže da imate sve na njihovoj web stranici. Kako biste se osjećali? Razmislite malo o vašim postupcima.
I sad kad si malo razmislim, svi, ajde ne baš svi, 99% vas radi iste greške i ja ZNAM da nemate uspjeha i nećete ga imati dok god ne promijenite taktike.
Ima jedna stvar a jako mi se sviđa koju sam pročitao u raportu Milana Stanića (www.netmanija.com) a kaže:

„Ako imate nekog ko to zna da Vas vodi i da Vas uči tada možete da odredite šta je Vaša misija i kako da je ispunite. Teško ćete to sami da spoznate dok će Vam trener (coach) lako na to ukazati. Nije nemoguće to uraditi sam ali je svrha coaching-a da budete BRZI i da postignete BOLJE rezultate...
RAZMISLITE O OVOME (to je moja misterija svih ovih godina)
Kada ljudi hoće da nauče da igraju tenis oni unajme trenera
Kada hoće da nauče da voze oni unajme instruktora (trenera)
Kada hoće da nauče da sviraju oni unajme profesora (trenera)
Kada hoće da nauče da plešu oni unajme instruktora (trenera)
ALI...
Kada hoće da rade biznis oni NE UNAJME NIKOGA!!!!“


Istina živa, zašto je to tako? Gospodin Milan Stanić kaže da još nije dobio odgovor na to pitanje no nisam ni ja a ne vjerujem ni da ću ga skoro dobiti.
Tek sada ja vidim koliko su vrijedne moje informacije napisane u knjigama „Zaradi na Facebooku“ i „Moja prva Internet zarada“ a ja to prodajem za 29.99€ i još nailazim na komentare tipa ovo je skupo, ma to ne valja ništa, to je prijevara, ti se bogatiš prodajući maglu…
Kako sam glup, baš sam glup. Trenutno sam na poslu i pišem ovu bilješku a sutra kada dođem u hotel, otuširam se i osvježim, sjest ću za radni stol, pokrenuti moju money making mašinu, moj vjerni HP 6550b ProBook i podići cijenu knjiga na 45€ i prodavati informacije po vama nepovoljnoj ali po meni realnoj cijeni.
Tako da će od sutra obavijest na mom zidu biti:

„Poštovani kupci! Ovim putem vas obavještavamo da će magla od sutra poskupjeti i iznositi će točno 45€. Nadamo se da uvažavate ovo poskupljenje jer ste baš Vi doprinijeli da do njega i dođe“

Lp
Goran, Gospodar Budućnosti
http://www.FacebookZarada.com

P.S. Za sve zainteresirane za Rembraco business strogo preporučam gospođu Nadu Petković i gospodina Dinka Gudelja da izaberete kao sponzora, odnosno osobu koja će vas uvesti u ovaj fantastičan svijet online marketinga. Gospođu Nadu Petković nisam osobno upoznao a volio bih a gospodina Dinka Gudelja jesam i mogu vam reći da možete puno naučiti. Po osobi odmah shvatite da je poduzetna i puna ideja i ciljeva a to je bitno. Imati samopouzdanje i želju i volju i uspjeh se jednostavno MORA dogoditi no neće doći iz vedra neba.

No comments:

Post a Comment