Wednesday 5 January 2011

Photoshop Noćna Igra

Kada imate novaca i kada vam novac svakodnevno pristiže iz svih Internet kuteva, ne preostaje vam ništa drugo do igre…
Uhvatio sam se posla i preuredio web stranicu, točnije opt-in formu. Mala igra u Photoshopu i stranica dobije potpuno novi izgled, ugodan za oko.
Inače ja koristim Photoshop da prilagodim opt-in forme skinute sa ove stranice:

Kidino Opt-in

To su gotove web opt-in stranice koje je potrebno samo prilagoditi potrebama no da bi se ispravila i editirala opt in forma koja dolazi u PSD formatu (Photoshop Design) potreban je Adobe Photoshop i potrebno znanje uređivanja „Layersa“.
Nije to nikakav problem jer sam to sve objasnio u video uratku kojeg sam i na YouTube uploadao.
Stranica sada izgleda ovako:



I puno je profesionalnijeg izgleda Kidino opt in forma nego forma kreirana u email servisu kojeg koristite (Get Response, Aweber…).
Evo malo sam se danas zabavljao sa time jer ionako Internet radi za mene… Oglasi za Facebook FBML stranice se vrte i ja sam potpuno slobodan da uživam i brojim novce. To je san mnogih no ako misli i riječi ne pretvorite u djelo, ništa od toga.

No comments:

Post a Comment