Sunday 9 January 2011

Miris novca

Ne znam da li i vi radite kao ja no čisto sumnjam. Malo sam surfao ClickBankom i tražio profitabilne i popularne proizvode za promociju. Nisam se mogao načuditi kada sam pod „e-Business & e-Marketing“ pronašao „Mass Money Maker“ affiliate program sa ni manje ni više nego 2013.24 gravitacije. Vama to očito ne znači ništa no gravitacija je matematička kalkulacija koju Clickbank koristi za rangiranje programa po broju prodaje. Gravitacija od 50 ili više je u globalu dobro dok je gravitacija od 100 i bolje, vrlo dobro. Što je veća gravitacija, veća je i prodaja. No sa ovim programom se po meni treba i pozabaviti jer gravitacija od 2013.24 nije za vraga.



Odlučio sam istražiti taj proizvod i to ne samo po planu promocije već i iskušati se sa njime. O čemu se radi bacite oko i pogledajte video:

MASS TRAFFIC Amazing Video

Dobro sve proučite i odlučite sami. Kada sam vidio tko je sve u igri, pomislio sam, svi veliki affiliate igrači su unutra, mora se nešto jako dobro kuhati i pošto mi cijena od 37$ ne predstavlja ama baš ništa ulazim u igru…
Javiti ću vam se sa rezultatima…
Lp

No comments:

Post a Comment