Monday 31 January 2011

MOJA KAMPANJA

Master of the Future is back!!! Hahah, malo zvučnog uvoda na engleskom jeziku. Koliko može biti profitabilna Facebook kampanja pokazuje statistika jedne od njih. Postavljena prije 3 dana postigla je 144.178 prikaza što je jako velika brojka s obzirom da je cijena klika postavljena na $0.01. Za tu cijenu imao sam 116 klika i potrošio 7.28$.



Računica vam ne štima je tako! Znam da vam ne štima jer bi po računici trebalo biti 1.16$ potrošenih za 116 klika.

Kako to objasniti?

Oglašavanje na Facebooku malo je specifično i razlikuje se od oglašavanja na Googleu, Yahoou ili nekom drugom servisu. Neću sada u detalje već ću vam objasniti moju računicu. Jednom kada kreirate oglas, on ide na provjeru i odobravanje. Ako vam oglas odobre, da bi se on što brže počeo prikazivati, cijenu klika podignete na najveću moguću cijenu koju vam sam Facebook predloži za dotične ključne riječi koje ste odabrali. Meni je predloženo bilo da mi cijena klika bude između 1.12-1.75$ po kliku što sam ja naravno prihvatio i postavio gornju granicu. Znači moj jedan klik koštat će me 1.75$ po kliku što je jako visoko no ja ću postaviti dnevnu potrošnju na 4$ tako da imam dva klika. Kampanju ću paziti i čim se dogode dva klika, smanjujem cijenu klika na 1.12$ a dnevni budžet ostavljam kako je bio. Kada se dogode slijedeći klikovi spustim cijenu na 0.50$ pa 0.20$ i tako postepeno do 0.01$ gdje i ostavim.
Sada se moji oglasi konstantno vrte za cijenu od 0.01$ i ja plaćam za 100 klika 1$ a zarada 39.90$ po prodanom primjerku softvera. Dobra računica, je tako. No morate biti spremni uložiti a to ne želi svatko.

Bez ulaganja nećete nigdje dogurati...

Ja sam sve svoje kampanje prebacio na Facebook i na Googleu gotovo da i ne oglašavam jer i uz sve moguće softvere koje imam konkurenciju je jako teško pobiti. U Facebooku sam vidio potencijal i sada samo sa Facebook oglasima radim koji znaju biti jako profitabilni ukoliko je cijela kampanja postavljena kako treba a to se odnosi na oglas koji treba privući ciljanu publiko preko web stranice ili facebook FBML stranice koja ga dodatno mora zainteresirati do opt-in forme koja ga treba zadržati u mom sistemu preko pratećih poruka i besplatnog raporta koji ga moraju nagovoriti na kupnju.
Ukoliko nešto fali od tih stavki nećete zaraditi... Hoćete no ta će zarada biti minimalna i neće isplatiti ulog... Ne možete mi reći da to nije tako kada sam ja isprobao oba sistema i točno znam kako funkcioniraju.

lp
Goran
Master of the Future (Gospodar Budućnosti za one koji ne barataju Engleskim)
http://www.FacebookZarada.com Tehnike i taktike zarade
http://www.GospodariBuducnosti.com 5 Koraka do 10.000€ Mjesečno
http://www.AffiliateBuz.com Pišite za novce

No comments:

Post a Comment