Saturday 8 January 2011

Vraćanje na staru cijenu

Pozdrav svima!
Evo Božić, Nova godina i Tri kralja su prošla pa tako i moja promotivna ponuda. Od danas će se knjige

„Zaradi na Facebooku“

i

„Moja prva zarada na Internetu“

ponovno vratiti na staru cijenu od 29.99€ i imate još točno 5 sati da kupite knjige po staroj cijeni od 12.50€ stoga požurite da poslije ne bude nismo znali. S obzirom da ne znam kada ćete pročitati ovaj post, zadnji rok kupnje knjiga po staroj cijeni je :

Nedjelje, 9.Siječnja do 02:00 sati.

Onaj tko se zaleti kupit knjige iza 02:00 bit će neugodno iznenađen kada vidi cijenu od 29.99€ no imali ste vremena i onaj tko je htio, knjige si je nabavio.
Pošto sam morao obnoviti i stranice (promjena cijene), pozabavio sam se malo i sa estetikom i sada stranice dišu novim izgledom. Naravno, sve će biti objavljeno nedjelju, 9. Siječnja iza 02:00 ujutro.
Stranice izgledaju ovako:




Ili što vas i davim sa slikama… Pogledajte sami:

http://www.FacebookZarada.com

http://www.FacebookZarada.com/kupi.html

Što se cijene tiče, više neće ići dole i čak si mislim da je stavim i na 39.99€ jer je u cijenu uključen i „Facebook Autopilot Sistem“ i jako sam puno uložio u ispitivanje i testiranje sistema kojeg opet sa druge strane ne mogu besplatno davati.

Lp
Gospodari Budućnosti

No comments:

Post a Comment