Tuesday 11 January 2011

SEKS INDUSTRIJA

Oni koji su kupili knjigu „Zarada na Facebooku“ znaju koliko je profitabilno promovirati seks online dating sajtove a pogotovo Seks in the UK dating sajt no dosta ih je i izgorjelo jer nisu slijedili moja uputstva niti uputstva samog programa. Koliko sam puta govorio da se ToS svakog sajta treba dobro proučiti prije svake promocije i da vam je dovoljna samo jedna greška da vas izbace iz sistema i ne isplate što ste do sada zaradili.
Okrećem novu stranicu u promociji tog nevjerojatno profitabilnog sajta. Prevrtio sam Keyword Elite barem 20 puta dok sam pronašao profitabilnu temu a to znači da bi vama, koji nemate Keyword Elite, bilo potrebno najmanje 10 dana mukotrpnog češljanja Internetom dok bi tako nešto pronašli. Tu sam već u prednosti.
Tema je pronađena i započeo sam na pisanju raporta koji će uskoro i biti objavljen no ne za Vas cijenjeni posjetitelji a niti za kupce knjige. Ovaj raport biti će namijenjen samo za UK posjetitelje jer se Seks in the UK smije promovirati samo u UK, odnosno bivate plaćeni samo ukoliko je promet iz UK.
Bacite oko na čemu sada radim…



Da, da. Pripremam besplatan raport „Adult Affiliate Guide“ i već brojim funte a nisam ni počeo. Znam da će to biti profitabilno kao što je i bilo samo ću sada imati zarade na dva kraja a ne samo jedan.
Koju sada taktiku spremam i kako će sve izgledati ostaje za vas tajna i neću vam je otkriti jer ipak, ovo će biti moja najprofitabilnija ideja i znam samo da očekujem minimalno 2000£ u prvih mjesec dana objave i početka oglašavanja. Kampanju pripremam za Facebook i koristiti ću Facebook Autopilot Sistem a vi nećete moći ni vidjeti kako stranica izgleda osim na slikama koje budem napravio kada sve postavim.
Ipak, oni koji su kupili knjigu znaju da je kreativnost jako bitna u ovom poslu a ja sam više nego kreativan i neki se puta sam sebi divim kakve mi sve poslovne ideje padaju na pamet.
Ah, da. Neko me vrijeme baš i nećete naći na netu jer radim na tome i želim sve to završiti.
Možete me slobodno kontaktirati na adresu elektroničke pošte:

administrator@facebookzarada.com

ali, molim vas, bez glupih pitanja. Za naručitelje FBML stranice ću uvijek naći vremena u što kraćem vremenskom roku kreirati stranicu za željeni proizvod. Najkraći mogući rok za mene znači da ako sada naručite stranicu, sutra, najkasnije prekosutra je imate.

Lp
Gospodar Budućnosti
http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment