Tuesday 18 January 2011

ADULT AFFILIATE PROJEKT

Upravo sam dovršio projekt za promociju stranice za poznanstva za odrasle. Nisam puno vremena utrošio jer je za mene to postala rutina. Projekt je završen u 4 dana a sastoji se iz:

Web stranice sa opt-in formom

Facebook FBML stranice

Besplatnog raporta

Web stranica sa opt-in formom najobičnija je stranica. Ništa previše. Samo osnovne informacije dovoljne da potaknu posjetitelja da unese svoje ime i e-mail adresu u svrhu preuzimanja besplatnog raporta. Kako ona izgleda pogledajte na slici niže:



Što se tiče Facebook FBML stranice, urađena je metodom opisanom u mom raportu „Facebook Autopilot Sistem“. Nadalje, linkirana je na web stranicu sa opt-in formom. Stranicu ću oglašavati pomoću Facebook oglasa i krećem sutra. Sama stranica neće biti dostupna nikome sa ovih prostora pa i šire već isključivo za posjetitelje iz Velike Britanije. Zašto? Jednostavno što nemam koristi od Vas. Mene zanimaju funte i posjetitelji iz UK a to znaju samo oni koji su se već okušali u promociji Seks in the UK dating sajta. Kako Facebook FBML stranica izgleda pogledajte na slici niže:



Besplatan raport napisan je u 3 dana i sadrži 41 stranicu. Opisuje moj marketinški trik koji će navesti posjetitelje da se registriraju na Seks in the UK dating sajt i povrh toga da zakupe članstvo barem na prvih mjesec dana jer ja zaradim i 50% od kupljenog članstva povrh funti od besplatne registracije. Kako ću to postići ostaje moja tajna jer ipak, ne mogu vam sve otkriti. Vidjet ćete koliko je profitabilna kada se javim nakon par dana sa prvim rezultatima u vidu UK funti.
Uvijek sam govorio da je kreativnost jako bitna u ovom poslu i kod mene je ona i više nego razvijena. Kako izgleda raport pogledajte, ali samo malo, na slici ispod:



Eto, kampanja je spremna na rad i sada ću se malo odmarati u chatu sa dragim osobama a sutra odmoran sve pokrenuti…
Što moram sutra učiniti kako bih pokrenuo kampanju:

1. Kreirati autoresponder formu i prilagoditi je stranici (10 minuta)

2. Hostati cijelu kampanju (2 minuta)

3. Kreirati Facebook oglas i pokrenuti ga (oko 15 minuta)

4. Kreirati Yahoo oglas i pokrenuti ga (oko 15 minuta)

5. Kreirati Adwords oglas i pokrenuti ga (oko 15 minuta)

6. Kreirati prateće poruke i dodati sekvence slanja (oko 15 minuta)

Znači imam 6 stvari za obaviti za koje će mi biti potrebno oko 1-2 vremena rada.
Što se tiče pratećih poruka njih sam već izlistao i prilagodio kampanji. Dobio sam ih potpuno besplatno koristeći KEYWORD ELITE
Softver jednostavno pomoću opcije pretrage JV partnera.
KEYWORD ELITE sam iskoristio i za pogled na oglašivače koji se natječu za ključnu riječ „Adult Affiliates“. Vidite iz slike niže da je dosta popularno oglašavanje za tu ključnu riječ a samim time mi govori da će ovo biti jako profitabilna kampanja.




Na meni ostaje samo da oglas kopiram i prilagodim svojoj kampanji a ključne riječi legalno „ukradem“.
Sada znate zašto KEYWORD ELITE softver košta 97$. Gotovo sav posao uradi za mene.
Na meni je samo da pokrenem već gotovu kampanju.
Čujemo se uskoro sa rezultatima…

No comments:

Post a Comment