Thursday 6 January 2011

eTarget reklamiranje

Neki misle da je promocija proizvoda online neprofitabilna za Hrvatsko tržište. Mislim da se tu mnogi varaju. Mi slovimo kao skeptici što se tiče davanja podataka kartice i samog plaćanja preko Interneta no ima to i dobrih strana, oni koji se zainteresiraju za vaš proizvod, kupiti će ga bez puno razmišljanja a to se upravo meni događa.
Pametno složen i napisan oglas i kampanja mora biti više nego profitabilna. Bacite oko malo na statistiku:



Oglašavam satelitski softver za kojeg imam kreiranu web stranicu sa opt-in formom koja izgleda ovako:



Oglas sam kreirao u ni manje ni više nego u 10 minuta. Vidite i sami tekst oglasa i vidite da koristim 38 ključnih riječi. Koje su te ključne riječi neću vam reći jer je to moja mala tajna analizirana preko KE (Keyword Elite) Softvera.
Vidite isto da u zadnjih 7 dana imam 498992 prikaza oglasa i 667 klikova za prosjek od 0.28 kuna po kliku što iznosi točno 186.76 kuna. Da prodam samo jedan softver ja zaradim 33.90$ što je oko 176 kuna. Da li vidite vi ovo? Od 667 posjeta stranici, neka samo jedan posjetitelj kupi proizvod ja sam skoro na nuli. Fali mi 10 kuna. Iz iskustva znam da to nije tako već ovako:



A to se događa u prvih 7 dana kada se posjetitelj upiše na moju opt-in listu. Da ne koristim opt-in listu, gubio bih kupce a samim time i zaradu. Zašto je bitna opt-in forma i kako postaviti i kreirati sve to pročitajte u knjizi „5 Koraka do 10.000€ Mjesečno“ koju možete besplatno preuzeti na ovoj web stranici:

http://www.GospodariBuducnosti.com

Nadalje, eTarget mi omogućava da svoje slobodno vrijeme provodim u onome čemu volim a ne da sjedim za kompjuterom i gubim sate na ručno dovođenje posjetitelja na stranicu.
PPC marketing u kombinaciji sa e-mail marketingom omogućava vam da sav uloženi novac u PPC oglašavanje u bliskoj budućnosti i povratite i zaradite jer posjetitelje upišete na vašu listu i svakodnevno zasipate pametnim porukama i ponudama.


Gospodari Budućnosti
http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment