Sunday 25 July 2010

Važnost sekcije „O meni“ prilikom kreacije profila

Kolika je važnost sekcije „O meni“ prilikom izrade profila?
Ogromna i po meni 90% uspjeha vaše promocije i prodaje ovisit će upravo o toj sekciji.
Napravio sam dva potpuno ista profila sa time da sam na jednom u sekciji „o meni“ učinio pravo remek djelo i izgubio više od pola sata dok sam na drugom profilu stavio samo jednu rečenicu, godište, od kuda dolazim i interesi.
Taj test provodio sam tjedan dana i nakon toga sam usporedio učinak obadva profila.

Profil 1 (kratka sekcija „O meni“)

Profil 1 sa 70 dodanih prijatelja, samo 2 mi je poslalo poruku u sedam dana. Profit ravan nuli.

Profil 2 (sekcija „O meni“ kompletna i detaljna sa 100% korisnim informacijama)

Profil 2 sa 70 dodanih prujatelja i preko 50 poruka svaki dan sa time da sam 30% poruka unovčio prodajom proizvoda.
Kako sam unovčio poruke pročitajte u mojoj novoj knjizi:
„Moja prva zarada na Internetu“ koja izlazi ovih dana.
Ako se mislite baviti online businessom, eksperimentiranje je od esencijalne važnosti za svaki pokret. Morate testirati dvije stvari i izabrati bolju a lošiju modificirati i truditi se da pobijedite bolju tehniku i tako u nedogled. Jedino na taj način možete hvatati korak sa konkurencijom koja je svakim danom sve veća i žustrija no za mene, Gospodara Budućnosti straha nema, čak štoviše, daje mi motivacije da je pobijedim i uzdignem se iznad svih.
Moja knjiga „Zaradi na Facebooku“ prodana je u više od 2500 primjeraka i svatko od kupaca je zaradio ili je na putu da zaradi i initi jedan se kupac nije javio sa negativnim komentarima šta mi je dalo zadovoljstva i motivacije da napišem i drugu knjigu „Moja prva zarada na Internetu“ koja će nadam se imati isti ako ne i bolji uspjeh od prijašnje štoviše svakom kupcu knjige „Moja prva zarada na Internetu“ stiže poklon knjiga „Zaradi na Facebooku“. Da, dobro ste čuli, svakom kupcu nove knjige, knjiga „Zaradi na Facebooku“ ide besplatno.
Iskoristite ovu pogodnost i za cijenu jedne dobijete dvije. (Ponuda ograničena na 500 prvih narudžbi).






Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment