Tuesday 20 July 2010

Keyword Elite – Ključ zarade pomoći tzv. Bom marketinga

Pozdrav svime. Evo me opet sa novim pikanterijama. Ako vam se svidio post o Keyword Elite softveru onda će vam se ovaj još više svidjeti.
Zašto?
Zato jer ću vam objasniti kako iskoristiti KE i rankirati se na prvo mjesto Google tražilice za dugu ključnu riječ (frazu). Prvo mjesto znači i besplatan promet a to svi želimo.
Oni koji već imaju Keyword Elite 2.0 mogu već sada započeti sa radom a oni koji ga nemaju nema druge nego da sjednu i plaču ili da ga kupe sada ovdje i započnu sa radom:

Keyword Elite 2.0 – PPC Borbeni Komplet



Šta je to bum marketing?

Bom marketing je sistem zarade novca gdje napišete članak usko vezan za frazu sa više riječi (long tail keywords phrase) kao šta je „six pack abs in just two weeks“ gdje uključite vaš affiliate link za proizvod o kome ste napisali članak a koji pronađete na ClickBanku i onda taj članak pošaljete na jedan od popularnih article direktorija kao šta je ezine article.
Nadalje možete izgraditi nekoliko backlinkova koji vode sa vašeg bloga/web stranice na link članka koji ste objavili i to je to, doći ćete na prvo mjesto Google tražilice za određenu frazu.
Šta to znači za nas? Top Googleov ranking za tu ključnu riječ jednako je ciljanom prometu a to rezultira prodajom proizvoda kojeg promoviramo.
Ključ uspjeha u bum marketingu je da napišemo članak za pravu ključnu riječ. Ako izaberete krivu, vaš vaš članak se vjerovatno neće rankirat visoko a samim time ništa od prometa a ni zarade.
Pitanje je sada kako pronaći pravu ključnu riječ o kojoj da se napiše članak?
Odgovor je veoma jednostavan, sve šta morate učiniti je napisati članak o dugoj ključnoj riječi koja ima između 500 i 6.000 konkurencijskih web stranica na Internetu.

Kako to učiniti?

Jednostavno, ili otići ovdje:

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

I činiti sve ručno i izgubiti sate i sate mukotrpnog traženja koje vam neće dati 100 postotne rezultate ili iskoristiti Keyword Elite i jednostavno sve napraviti u par minuta. Na vama je da odlučite. Kako se to radi ručno neću objašnjavati jer se nalazimo u 2010 i ja ću jednostavno iskoristiti moje tajno oružje, Keyword Elite i riješiti problem u par minuta.
Otvorimo Keyword Elite i kliknemo na Keyword Surge program. Kada se otvori, ubacite riječ ili frazu koju želite analizirati, odznačimo „use the keyword elite engine“ opciju a to učinimo zato šta želim na tisuće super dugih riječi a koje ću tražiti samo od ask.com.
Kliknemo na advance i označimo ask.com. Ne postoji brži i bolji način od ovoga.
Keyword Elite će vam izlistati na tisuće dugih ključnih riječi zajedno sa statistikom pretrage prethodnog mjeseca. Kliknemo na „num. Words“ kolumnu i stavimo opseg 4 do 100.Sada će Keyword Elite izlistati samo one duge ključne riječi sa 4 i više riječi u sebi. Kliknemo na drop-down meni i označimo „surround keywords in quotes“ a to nam omogućava da izlistamo točno određene fraze na Googleu. Kliknemo na „select all“ da označimo sve ključne riječi desni kliktaj miša i kliknemo na „send to market research sleuth“ i kliknemo na „start“.
Sada smo spremni za analizu koliko se web stranica natječe za svaku frazu i da li itko troši na AdWords kampanje ili ne. Sve su nam to indikacije koje treba uzeti u obzir prilikom traženja. Ako pogledamo na report na ekranu i klikom na ikonu „results“ filtriramo ključne riječi, dobit ćemo točno određene ključne riječi u razmaku koje smo prije označili 500-6.000. U sekundi dobijemo uvid u koje se ključne riječi vrijedi upustiti.
Isto tako sortiramo i srednju vrijednost CPC (cost per click) kolumne klikom na glavnicu kolumne. To nam daje uvid koliko ljudi u stvari troše na oglašavanje na Google AdWordsu za određenu ključnu riječ.
Kada nađemo ključnu riječ sa velikim CPC i velikim mjesečnim potraživanjem možemo reći da smo našli riječ i možemo započeti sa pisanjem članka o tome. Jednostavno je tako? Hehehe, je ako imate Keyword Elite. Ako ga nemate sjednite i plačite ili pretražujte ručno al zapamtite da kada vi završite pretragu, ja započinjem sa pisanjem desetog članka za desetu ključnu riječ i već sam vam pokupio 10% tržišta a vi još ni ključnu riječ niste našli a kamo li je analizirali.
Ajmo napisati članak o toj ključnoj riječi. Članak mora biti ručno pisan, znači ne kopiran. Ako i kopirate neku riječ ili rečenicu, mora biti pretipkana a ne pejstana sistemom COPY-PASTE!!!

Kako se piše dobar članak? Koji je pobjednički proces?

Započinjete sa naslovom koji mora biti usko vezan za temu o kojoj pišete. Zatim ima kratki opis a u njemu opišete u par rečenica o čemu ćete pisati.
Glavnica ili body text: Tu napišite o čemu ste mislili pisati.
Summary gdje opišete to šta ste već rekli i na kraju Bio box gdje kažete nešto o sebi vodeći čitaoca na vaš affiliate link.
Sad kad je i članak gotov, ostaje nam da pronađemo proizvod na ClickBanku, pokupimo affiliate link i stavimo ga u Bio box u članku i objavimo i to je to.
U par dana će vam se stranica naći na prvom mjestu i za vas je sada sav promet besplatan a time možete očekivati prodaju a da niste potrošili lipe. Jako moćno je tako? E sad vi razmislite vrijedi li uložiti 97$ u Keyword Elite softver ili ne?
Ja vas ne tjeram u zaradu, na vame je da odlučite. Moj se ClickBank račun ne buni!
Samo razmislite, svaki dan barem jedan članak na jednu temu i u par dana možete takvu prodaju očekivati da....
Ma šta da vam više pričam. Onaj tko želi, njemu je ovaj opis sasvim dovoljan a onaj tko se dvoumi neka bolje odustane, nije to za njega.
Spomenuo bih jednu mladu damu iz Splita L.J. (poznato administratoru Gospodara Budućnosti) I za nju ću garantirati da će uspjeti jer je na prvu sve kupila i ne dvoumi se sekunde oko ničega. Mlada dama me je oduševila borbenošću i ustrajnošću kada joj nešto zapne i znam kako je sretna kad joj ide za rukom. Ona ima Keyword Elite 2.0 i sada je na njoj samo da ga otvori i ovu tehniku provede u praksu i to je to.
Sretno!









Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment