Monday 26 July 2010

TOS Terms Of Services ili pravila programa ili kompanije

Ponikan raznim komentarima šta i kako pri promociji i zašto su mi izbrisali profili ili izbacili me iz programa, odlučio sam napisati ovaj post. Najbitnija stvar pri Internet businessu je dobro pročitati TOS bilo kojeg programa u koji se uključite. Ja znam iz osobnog iskustva da je to „dlaka“ čitati jer su slova mala i ima ih milion ali to je jako bitna stavka pri početku poslovanja sa dotičnom kompanijom. Isto ne znam da li znate da možete i na sud završiti ukoliko prekršite pravila kompanije ili programa a to vam ne bih preporučio. Ne shvaćajte olako Internet posao jer koliko got je profitabilan toliko je i opasan i striktan.
Pravila svake kompanije su drugačija i ne dozvoljava vam svaka kompanija sve zato se potrudite da to dobro pročitate i to sa razumijevanjem a ne samo da pročitate jer vam na pitanja tipa „zašto su me izbacili iz programa“ neću odgovarati jer nemam vremena trošiti na nešto šta se vama nije dalo čitati a imate na stranici od kuda su vas izbacili. Ja se trudim pomoći svima ali čitajte i vi nešto. Najbolje da vam ja sve radim, i zarađujem za vas...

HVALA!!!



Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment