Saturday 3 July 2010

Igrate Farmville i Poker a kukate da ste nezaposleni!

To je jedna stvar koja me stvarno zna iživcirati. Surfajući jučer facebookom naletim na dečka svojih 27 godina. Pronašao sam ga na mojoj Facebook Stranici „Gospodari Budućnosti“. Uputio sam mu zahtjev za prijateljstvo sa dodatnom porukom tipa:“Bok, pronašao sam te na Facebook stranici –Gospodari Budućnosti- pa me zanima radiš li možda na facebooku? Se baviš online zaradom? Imamo iste interese a i članovi smo iste stranice pa da te dodam za prijatelja ako nemaš ništa protiv...“ . Kao prvo, ovim načinom će vas gotovo uvijek prihvatiti za prijatelja jer ste mu objasnili zašto ga dodajete i gdje ste pronšli njegov profil. Odgovor na zahtjev sam dobio drugi dan, potvrdan naravno sa porukom:“Ma kakav posao, nezaposlen sam već godinu dana. Posla nema pa sam tu na Facebooku, gubim vrijeme dok ne nađem nešto!“. Možete Vi to zamisliti? On je na Facebooku i troši vrijeme a godinu dana je nezaposlen i živi na grbači roditelja. Pa šta je teško utipkati u tražilicu „ Kako zaraditi preko interneta“ i malo prosurfati tu kad ste već bez posla. Posao se neće pronaći sam od sebe i nitko neće po Vas doma doći i pitati biste li radili za njega. Ljudi moji kriza je, svaki dan po stotinjak ljudi bez posla ostaje, pola ih rade i ne dobivaju plaće a Vi čekate da da se posao nađe. Dajte se razbudite. Na Facebooku ste, iskoristite ga kao šta sam ja to učinio i sada se ne trebam brinuti hoću li dobiti otkaz ili ne. Ujutro se probudim sretniji nego kad sam zaspao. Zašto? Zato jer Facebook i preko noći radi za mene!!!
Iskoristite milijunsku posjećenost Facebooka u svoju korist i zaradite novce koje ste oduvijek sanjali. Nije lako ali uz moju pomoć i moju knjigu san postaje java.
Zarada na Facebooku je revolucionarno izdanje ikada predstavljeno u Hrvatskoj i teritoriji bivše Jugoslavije. Tehnike i taktike zarade detaljno su opisane i idealne su za totalnog početnika u online poslu a i za iskusnog webmastera.



Naruči knjigu već danas i sutra ostvari prvu zaradu!

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment