Saturday 17 July 2010

Lažni profili i zarada


Ako ste muškog roda imat ćete manje problema sa time no ako ste pripadnica ljepšeg spola vjerovatno ste primili na stotine zahtjeva za prijateljstvo žena sa „hot“ sličicama. To su čisto muškarci koji se kriju iza ženskog profila ne bi li dobili koju sliku vašeg nagog tijela. A šta da vam kažem, bolesnici no ja za njih imam poseban lijek, jako profitabilan za mene no to vam ne smijem iznesti ovdje jer je tehnika koju koristim ovdje ubitačna i donosi mi ogromnu zaradu a koja je objašnjena u mojoj novoj knjizi:

„Prva Zarada na Internetu“



Knjiga izlazi polovicom Kolovoza a cijena će joj biti 40€. Mislite da je previsoka? A zapitajte se drugim redosljedom... Koliko će mi novaca donesti informacija pročitana u knjizi. Kada tako budete razmišljali, uspjet ćete u ovom virtualnom svijetu.
Na cijenu od 40€ sam se odlučio zbog kvalitete informacija koje su testirane i ispitane a u jednom danu sam zaradio blizu 500$ koristeći samo Facebook bez dodatnih ulaganja.
Ja vas ne tjeram da zarađujete i zato bi molio da ne komentirate cijenu jer da znate koliko mi je vremena trebalo i koliko sam živaca potrošio dok nisam došao do pozicije gdje sam sada rekli biste da je cijena preniska. Ako ikada objavite vašu knjigu znat ćete mi reći.

Ime: ZARADA NA FACEBOOKU – TEHNIKE I TAKTIKE ZARADE
Autor: Gospodari Budućnosti
Adresa: http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment