Friday 12 August 2011

375.75 £ ZARADE U SAMO JEDAN DAN! KAKO? PROČITAJTE…

Dobar dan dragi prijatelji. Kako ste mi? Najprije da se zahvalim na vašim registracijama a posebno Vama koji ste mi ukazali povjerenje i kupili FAS-2011 Facebook Autopilot Sistem.
Pretpostavljam da ste se nasmijali čitajući naslov ove poruke i ne zamjeram vam jer zaraditi 375.75 £ (oko 3100kn) u samo jedan dan izgleda kao nemoguća misija no NIJE.
Sada ću Vam i službeno objasniti kako ja to radim. Nije to nikakva tajna i nisam izmislio ništa novo no za početnika i za one koji to nikada nisu radili neće biti jednostavno osim ako imate moje upute kako postaviti jedan takav profitabilan sistem.
Krenimo na posao!
Da bi uopće zaradili na Internetu potreban nam je proizvod a nakon toga i određen broj posjetitelja i zainteresiranih ljudi koji ce kupiti taj proizvod. Nije lako pronaći ljude koji ce kupiti baš od nas neki proizvod no ako vam kažem da je taj proizvod registracija na servis koji se bavi poznanstvima za odrasle ili ukratko rečeno seks poznanstvima onda se sve mijenja jer seks naprosto vole svi (netko vise a netko manje).

Kako sve funkcionira;

Kreiram Facebook „hot“ profil a to znaci da je ženskog roda sa nekoliko polugolih sličica koje jednostavno mame muške poglede i bude maštu. U sekciji „O meni“ upišem kratak ali detaljan opis tko sam i što zapravo hoću i tu morate biti malo maštoviti. Ovo je najvažnija sekcija i dajte si truda prilikom kreacije. O ovoj sekciji zavisiti će i vaša zarada.
Profil jednom kreiran spreman je za rad i zaradu. Slijedeće što mi je potrebno su prijatelji i to veliki broj, maksimalan što Facebook dozvoljava po jednom profilu a to je 4999. Velika brojka je tako? No ja te prijatelje dodam u 7-10 dana specijalnom metodom bez da kršim pravila Facebook platforme i bez straha da mi profil bude blokiran ili u najgorem slučaju izbrisan.
Jednom kada dodam 4999 prijatelja spreman sam za marketing.
Za promociju seks stranice potrebna mi je web stranica sa plaćenim hosting planom i domenom jer je to uvjet koji postavlja servis. Jednom kreirana stranica je spremna za posjetitelje a samim time i zaradu.
No ja neću direktno slati posjetitelje na moju affiliate stranicu već ću kreirati Facebook iFrame fan stranicu i linkirati je na affiliate web stranicu. Zašto? Zato jer ću svih 4999 prijatelja pozvati da lajkaju moju iFrame stranicu i neka ih 2000 lajka od 4999 ja sam na konju. Svaki od tih 2000 ljudi koji su lajkali stranicu neka ima barem 100 prijatelja i svaki od tih prijatelja po 100 prijatelja i od svakoga neka barem 10 njih lajka stranicu ja sam pokrenuo autopilot sa dnevnom dozom besplatnog lajkanja bez da išta više radim.
Gdje je sada tu poanta?
Ja kao administrator grupe imam mogućnost slanja masovnih poruka članovima stranice jednim klikom a to je jako moćno. Zamislite sada jedna poruka tipa:

„Bok, kako si? Što se radi? Hvala što si lajkao moju stranicu. Nadam se da ti se sviđa. Znaš, voljela bih se malo bolje sa tobom upoznati no strah me da mi Facebook ne blokira ili izbriše račun jer volim hot chat a i upoznavanje i neobavezno druženje dolazi u obzir. Jesi li za? Ne znam hoću ti odgovoriti na ovu poruku no uvijek me možeš pronaći na ovoj stranici
www.VašaAffiliateStranica.com
pod imenom XYZ“

Rekao sam da imam oko 2000 lajkanja i sa jednom takvom porukom na jedan jako zanimljiv i potpuno BESPLATAN način zaradim ovo što ćete vidjeti na slici ispod:



Sa slike vidite da sam danas zaradio 375.75 £ a od početka Kolovoza mjeseca 3845.25 £ a još nije ni pola mjeseca. Naravno to nije lako no ne i nemoguće. U mojim knjigama točno opisujem kako postaviti jedan profitabilan sistem koji će za Vas na bazi autopilota zarađivati određenu sumu novaca bez da išta više radite. Kada postavite jedan sistem i pokrenete ga onda krenete na drugi i tako u beskonačnost. Ja trenutno radim sa 10 postavljenih sistema. Mogao sam i više no ne radim na kvantiteti već kvaliteti jer je kvaliteta baza za uspjeh.
Dakle da ponovimo što nam je potrebno za jedan takav sistem:

Kreacija profila
• Dodavanje prijatelja
• Kreacija Web stranice
• Kreacija Facebook iFrame fan stranice
• Pozivanje prijatelja na lajk stranice
• Pokretanje autopilota
• Zarada


Nisam još napomenuo da će svaki kupac sistema na poklon dobiti već gotovu web stranicu za promociju Seks dating sajta tako da može odmah nakon kupnje sistema biti spreman na prvu zaradu.
Nadam se da sam malo uspio objasniti kako funkcionira FAS-2011 Facebook Autopilot Sistem koji se može iskoristiti za promociju bilo kojeg proizvoda no ja sam odabrao servis za Seks poznanstva jer je tu najlakše pronaći ciljanu publiku.

Ukoliko želite kupiti sistem, možete direktnom kupnjom preko Interneta klikom na link niže:

http://www.FacebookZarada.com

gdje ćete za sistem trebati izdvojiti 29.99€ što nije ništa u odnosu koliko vam taj sistem može novaca donijeti.
Ne lutajte po netu tražeći još jedan besplatan program za zaradu jer to ne postoji. Pročitajte još jednom cijeli tekst sa razumijevanjem i zamislite se malo… Ono što ja radim ima smisla…


Gospodar Budućnosti
Opatija
http://www.FacebookZarada.com

No comments:

Post a Comment