Wednesday 17 August 2011

DOBAR PROIZVOD SE DOBRO I PRODAJE

Kada uspijete kreirati proizvod visoke vrijednosti, kada uspijete marketinšku stranu odraditi kako treba i na kraju kada se taj proizvod dobro i prodaje onda možete reći da ste uspjeli u marketingu.
Ja sam taj cilj odavno ostvario a koliko sam sretan i zadovoljan govori smiješak na mom licu ali i osmijesi diljem zemlje ljudi kojih su kupili moj proizvod.
Mislim da je ono što sam ostvario plod mog rada i sretan sam što i na njemu mogu zaraditi ali i pružiti priliku drugima da krenu mojim stopama i poprave si financijsku situaciju.
FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM revolucionaran je sistem zarade novaca koji za bazu koristi platformu najpopularnije društvene mreže Facebook. Kako radi sistem objasnio sam u svojim knjigama i kratkom BESPLATNOM raportu kojeg možete preuzeti na mojoj stranici potpuno besplatno unosom adrese elektroničke pošte i Imena.
Sistem je prošli mjesec prodan u 38 primjeraka sa niti jednim negativnim utiskom a da se da zaraditi i na vlastitom proizvodu pokazuje i izvod transakcijske forme Digital River servisa preko kojeg imam postavljen sistem plaćanja.



Vidite iz računa da sam zaradio 1164.35€ no servis naplaćuje transakcije tako da me ispada čista zarada 1150.35€ koje će mi biti isplaćeno direkt na bankovni račun danas, 17.08.2011.
1150.35€ je iznos koji nije za baciti a ja se ponosim zato jer je ostvaren prodajom proizvoda kojeg sam kreirao i stvorio.
Ovo vam je samo dokaz da se od Interneta može jako dobro živjeti.

Lp
Goran
FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment