Sunday 28 August 2011

Ovim putem vas obavještavam da je raport koji sam jučer napisao osvanuo i na web stranici. Nemam ja mira i dajem sve od sebe da sve postavim na Internet i da on u stvari radi za mene. Pročitajte sve na web stranici:

SEX IN THE UK - TAJNE MARKETINGA



te saznajte kako i na koji način kupiti raport. Ovdje napominjem da raport ima cijenu od 29.99€ isto kao i FAS-2011 sistem no SAMO za prvih 50 kupaca. Već 51 kupac moći će je kupiti za relativno visokih 75€. Zato ako ste zainteresirani požurite dok vam cijena nije narasla. Limitirani broj prodaje po cijeni od 29.99€ stavio sam zato jer sistem stvarno vrijedi i želim da ga po niskoj cijeni dobiju samo iskreni zaljubljenici u ovaj posao i oni koji djeluju promptno. Za ostale koji se dvoume, osjetiti će na svojoj koži što to znači u marketingu. Poslije će biti:“Kako sam bio glup/glupa što nisam prije kupio taj raport. Neka mi je sada…“.
Raport po meni ima vrijednost i višu od 100€ no toliko visoko ipak neću ići. Morate znati da sam ja dosta truda uložio u sav posao i morate znati da ja nisam profesor u školi da samo prenosim znanje za male novce. Ja svoje znanje znam unovčiti a vi biste trebali početi razmišljati ne koliku program/raport ima cijenu već koliko ćete sa tim programom/raportom zaraditi… Kada tako budete razmišljali biti će nešto od vas…

Gospodar Budućnosti
FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment