Thursday 25 August 2011

KRIZA POKAZUJE ZUBE

Da kriza pokazuje zube govori mi statistika prodaje knjige „FAS-2011 Facebook Autopilot Sistem“. 76 prodanih primjeraka ovoga mjeseca.



Ovo mi samo govori koje programe treba promovirati te koji su programi popularni.
Prijašnjih dana objavio sam dvije web stranice na kojima možete pronaći dvije video prezentacije softvera kojeg ja koristim u svrhu automatiziranja cijelog rada te skraćivanja boravka na netu i povećavanja zarade. Video prezentacije te o čemu se radi možete pogledati klikom na linkove niže:

FACEBOOK ADDER ELITE NA DJELU

TAGGED ADDER ELITE NA DJELU

Ja svaki softver koji promoviram i objašnjavam i sam posjedujem i zato ja uvijek govorim da je bitno program koji promovirate i posjedovati, nabaviti ili kupiti kako biste znali što promovirate i kako biste imali odgovore na sva pitanja potencijalnih kupaca.
Pa dosta da malo izračunate i sve će vam biti jasnije. Recimo za softver sam izbrojao oko 65$ a 4 da ih prodam već nadoknadim uloženo a da ne govorim zaradu sa softverom na promociji drugih proizvoda i servisa.
Naravno, može se i bez tog softvera no biti će vam potrebno puno više vremena a ne vjerujem da se svakome da sjediti 10 sati ispred ekrana i ponavljati stalno iste radnje. Meni je jednostavnije pokrenuti softver, ubaciti podatke i otići na kavu dok on odradi svoje. Mislim da se slažete.
Nadalje, što se tiče same zarade, ne možete očekivati da ćete se obogatiti preko noći. Internet posao se gradi polako i sigurno a greška koju čini gotovo svatko tko se odluči na ovaj način zarade je da započne sa jednim programom pa kada vidi da mu taj program ne donese sutradan nikakve novce započne sa drugim i tako dok se ne razočara u cijeli sistem pa počne pisati po zidovima kako je to sve prevara.
Ja svoj posao gradim već 7 godina i što mislite da sam kada sam započeo zaradio 1000€ preko noći? Malo morgen, radio sam i preko 12 sati svaki dan bez rezultata no bio sam ustrajan u svojoj namjeri i na kraju sam i uspio. Na mom putu ka uspjehu bilo je i uspona a i padova i to je normalno za marketing i nije problem u neuspjehu i padu već je problem ako se nakon toga ne uspijete oporaviti. To znači biti uspješan.
Vjerovali ili ne, prije 7 godina, kada sam započeo sa Internet radom nisam imao niti adresu elektroničke pošte a što je smiješno nisam je znao ni kreirati. Smijte se smijte ali to je istina.
Moja sreća je bila što sam imao nevjerojatnu želju za uspjehom i to zbog sebe a i zbog okoline i svi su mi se smijali i rugali no kada sam kupio Audi Q7 u gotovini zaledio sam im trajno taj njihov podrugljivi osmjeh.
Sve se može kada se hoće. Nekom će ići brže a nekom sporije i nećete uspjeti jedino ako odustanete. Budite strpljivi i ne idite za zaradom jer marketing nije zarada već upotpunjavanje potrebe drugih ljudi a zarada dolazi sama.
Ne forsirajte prodaju, forsirajte proizvod. Neka novac radi za vas a ne vi za novac. Jednom kada zaradite prvi dolar shvatiti ćete da se na Internetu stvarno može zaraditi i uhvatiti će vas volja i želja za radom jer ako možete zaraditi 1$ možete i 100$ i tako dalje. Stjecanjem iskustva i učenju na pogreškama, vlastitim i tuđim svakodnevno ćete povećavati vaš budžet no pazite da vam to ne udari u glavu jer ćete bankrotirati prije vremena. Zarađeni novac potrošite na sebe no jedan dio reinvestirajte u posao jer ako vam taj posao donosi zaradu u njega treba i uložiti jer bez ulaganja nema ni napretka. Nisam još sreo uspješnu kompaniju koja ne ulaže u sebe a napreduje.
Evo toliko od mene za danas. Vidite i sami u kakvoj smo krizi. Ni sami ne znamo kada možemo bez posla ostati zato počnite graditi mrežni marketing, nikada se ne zna. Pa da zaradite i 100€ mjesečno bolje je nego ništa.

Gospodar Budućnosti
FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment