Monday 15 August 2011

ZARADA POPUNJAVANJEM ANKETA. ISTINA ILI JOŠ JEDAN LOPOVLUK U NIZU?

Kako me i samog vuče da se uvjerim je li istina da se može zaraditi i do 375$ na dan popunjavanjem anketa odlučio sam da ispitam radi li to stvarno ili ne. Jedini način da se uvjerim je da uplatim članstvo i započnem sa ispunjavanjem anketa.
Otvorim stranicu:

Make Money Taking Paid Surveys

i klikom na link „CLICK HERE TO START“ uđem na službenu stranicu anketa. Pošto se trenutno nalazim u Singaporeu, odmah mi je prikazalo da se u datoteci nalaze upitnici za 898 plaćenih anketa, 11 ih je riješeno dan prije i da se traže dodatni ljudi za ostale ankete. (Vama će vjerojatno biti prikazano koliko je broj anketa dostupan u Hrvatskoj ili iz koje se zemlje već logirate).



Dalje što ima na stranici je kalkulator zarade kojim možete izračunati koliko možete zaraditi tjedno, mjesečno i godišnje na anketama. Ja sam jednostavno za sebe stavio 10 anketa na dan sa najnižom isplatom od 5$ po anketi te da ću raditi 7 dana u tjednu. Rezultat je bio ovaj:



Tjedna zarada je po ovom izračunu 350$, mjesečna 1516$ (od kuda ovih zadnjih 16 nije mi bilo jasno no nema veze) te godišnja 18.200$ što i nije loše no to još sve treba ispitati.
Idem uplatiti članstvo. Pošto na stranici nema nigdje podataka o cijeni članstva a niti linka za uplatu, jednostavno sam se registrirao na dnu stranice unosom mog imena i adrese elektroničke pošte.



Odmah nakon unosa bio sam preusmjeren na stranicu za uplatu sa cijenom od 68$. Meni to ne predstavlja problem no nekima da ali kako ja znam da svaka kupovina digitalnog proizvoda ima popust krenuo sam da nađem način kako da ga i ja dobijem. U stvari ovdje nisam puno trebao tražiti jer je već sam ponuđen i to od visokih 50% što se može vidjeti na slici niže:



Vidite i sami da sa lijeve stranice imate jednu opciju ako unesete kod u zadanu formu da dobijete bonus od 50% pri uplati članstva koje više nije 68$ već prihvatljivih 34$ što možete vidjeti na slici niže:



Sada sa desne strane imate dvije opcije, uplatu PayPal računom što sam ja učinio ili uplata kreditnom/debitnom karticom gdje je cijena isto 34$.
To sam učinio i na povratni mail dobio poruku sa registracijskim imenom i lozinkom sa kojom sam se i registrirao na stranicu. Nisam oklijevao već krenuo sa prvom anketom, Pepsi je bio na tapetu. 35 pitanja sa ponuđenim odgovorima te posebnim poljem za svako pitanje za dodatni komentar. Na ovo jako obratite pozornost jer upravo taj dodatni komentar uvećava vrijednost vaše ankete i na osnovu njega bivate i bolje plaćeni ne samo za ovu anketu već i u budućnosti za ostale ankete.
Prva anketa je obavljena te kako sam postavio isplatu preko PayPal računa dobio sam nakon pola sata isplatu od 12.5$ što nije loše za prvu anketu no upisano mi je bilo 37.5$. 25$ je bilo nagrada što sam se registrirao tako da me je u stvari na kraju registracija došla mizernih 9$. Sa drugom sam anketom imao više sreće ali zato jer poznajem proizvod, hp laptopi. Pošto ih posjedujem 2, 420 te 6550b probook uvidio sam u razlike te nedostatke i naravno objasnio ih u anketi te zaradio narednih 25$. Tu sam već na 62.5$ zarađenih u samo pola sata. Mala stanka i krećem sa trećom anketom „Starbucks Coffee“. To je lanac kafe barova a upravo se jedan nalazi u susjedstvu hotela u kojem odsjedam. Taj kafe bar znam napamet jer gotovo svakodnevno popijem pivicu (je da je kafe bar no na 40°C mi se baš i ne kafeniše).
Anketa traži odgovore po pitanju poslovanja osoblja i njezinom poboljšavanju. Imao sam neke zamjerke te ih objasnio u specijalnim poljima. Malo sam se više pozabavio sa tom tematikom jer ipak ja živim u jednom turističkom mjestu (Opatija) i dosta znam o ugostiteljstvu jer kao gost sve vidim. Isplatilo se jer sam na toj anketi zaradio nevjerojatno visokih 75$ i evo me već na 137.5$ nakon treće ankete.
Novac sam nakon dva sata imao na PayPal računu te ga prebacio na bankovni račun u par klikova. Inače za one koji ne znaju PayPal uzima neku sitnu proviziju prilikom transakcije te novac prebaci nakon 3-4 dana no ja sam se uvjerio da to stvarno funkcionira.
Ono što me još zanima no ne mogu sada provjeriti jer se nalazim u Singaporeu je da li ću biti isto tako plaćen kada se vratim u Hrvatsku i da li za Hrvatsku postoje visoko plaćene ankete. No i to ću isprobati prvom prilikom kada se vratim. Da zaradim minimalnih 5$ po anketi i da ih dnevno odradim 10 to je 50$ a mjesečno ispada 1500$ što je oko 7500kn pa vi vidite.
Sada ćete se sigurno pitati kako je moguće da me kompanije plaćaju za ispunjavanje anketa. Oni koji se to pitaju a znam da vas ima po meni su još dosta nazadni što se tiče marketinga i IT znanja. Ne budite toliko iznenađeni. Kompanije zarađuju milijarde eura godišnje i sretne su da potroše par miliona eura samo za mišljenje o njihovom proizvodu da saznaju koji će im u bliskoj budućnosti donijeti još više novaca.
Na tome se bazira zarada popunjavanjem anketa.
Onaj tko želi na tome raditi i zaraditi može ali se treba uhvatiti posla a ne sada napadati sa pitanjima što i kako.
U ovom poslu treba djelovati promptno i ako niste spremni na to, odustanite, nije to za vas.
Oni koji se žele okušati u zaradi popunjavanjem anketa mogu započeti odmah nakon registracije klikom na link niže:

Make Money Taking Paid Surveys

gdje obratite pozornost da ukucate bonus kod i platite članstvo 34$ (nakon registracije zaradite nagradu od 25$ i vaše je članstvo koštalo 9$) a ne 68$

Kada započnete sa ispunjavanjem anketa ne idite na kvantitetu već kvalitetu. O kvaliteti ovisi koliko ćete novaca zaraditi i koliko ćete biti plaćeni u budućnosti za slijedeće ankete. Posebno obratite pozornost i dajte si truda u popunjavanju posebnih polja sa dodatnim komentarima na već odabran ponuđeni odgovor.

P.S. Ovaj program nudi i opciju 60 dana povrata novca i ako niste zadovoljni anketama ili isplatama ili bilo čime ovaj će vam program sav uloženi novac vratiti tako da rizika nema. Na Vama je samo da započnete sa radom.

lp
Gospodar Budućnosti
FAS-2011 FACEBOOKAUTOPILOT SISTEM

3 comments:

  1. ciao!
    ja sam se uclanila, platila upad, no ne vidim nigdje nikakve ankete koje se mogu odmah ispuniti kako si ti opisao u svom tekstu.
    vidim samo popis od nekih tridesetak stranica za ispunjavanje anketa, pa nije valjda da se na svaku moram registrirati i svaki dan ulaziti u sve račune da vidim ima li koja nova anketa?

    molim te vise info o ovome, ako ti nije problem, na mail: iadoreshamu@gmail.com

    hvala ;)
    ivana

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Pozz..
    ja vec izvesno vreme
    istrazujem zaradu vezanu
    za ankete,ali na website-
    ovima na kojima sam vec
    izvesno vreme clan,vrlo je
    malo anketa za podrucja
    bivse Ex Yu,sto me je
    razocaralo.
    Zelela bih se uclaniti na
    ovaj website,posto sam
    pazljivo proucila vasa
    uputstva na postu,ali
    klikom na link za
    registraciju otvara mi se
    www.affiliatebuz.com,gde se ne mogu registrovati.
    Mogu li dobiti
    direktni vas referral link sa
    website kako bih se
    registrovala i mozete mi
    reci ima li dostupnih
    anketa kada ste na
    podrucju Hrvatske?

    Moj email je sldss2010@aol.com

    Unapred se zahvaljujem na odgovoru i zelim pohvaliti vas rad i znam koliko je potrebno uloziti vremena i rada da bi se postigao
    uspeh.

    Sladjana

    ReplyDelete