Thursday 18 August 2011

PROGRAMI ZA ZARADU – HIT U HRVATSKOJ

S obzirom na ekonomsku situaciju u Hrvatskoj sve se više ljudi upušta u novi svijet, svijet online zarade novca i tu treba tražiti šansu za zaradom. Zaraditi na promociji programa za zaradu može biti jako profitabilno no ovdje ipak treba voditi računa o etici. Nije lijepo promovirati program za zaradu ljudima koji su voljni uložiti zadnje novce a da u stvari ni ne znate što promovirate već idete isključivo sa namjerom da im uzmete novce. Ja to nikako ne odobravam.
Ja sam osobno preko Facebooka upoznao dosta samohranih majki koje rade za 1500kn ili uopće ne rade a imaju bebu u kući i sada si zamislite da im prodajem maglu samo da ja zaradim. Nije to u redu.
Ja prije svake promocije program kupim i na sebi ga isprobam da vidim funkcionira li uopće i tek onda krenem sa promocijom.
Tako je bilo i sa online plaćenim anketama. Kupio sam članstvo, testirao da li to stvarno funkcionira i tek nakon toga sam krenuo sa promocijom. Ovdje imam dvostruku zaradu, od anketa i od promocije servisa koji nam daje ankete na ispunjavanje i koji nas plaća.

Kako ja radim?

Prva stvar je da si kreiram web stranicu a kako ona izgleda pogledajte klikom na ovaj link:

KLIKNI I POGLEDAJ IZGLED WEB STRANICE

Na stranici je ukomponiran moj affiliate (preprodavački) link i kada netko klikne na njega bude preusmjeren na stranicu prodavatelja te se generira moj kod. Ukoliko uplati članstvo ja bivam plaćen. Jednostavno, je tako. Sada kreiram Facebook profil i započnem dodavanje prijatelja metodom opisanoj u knjizi FAS-2011 Facebook Autopilot Sistem koju možete kupiti klikom na link niže:

KUPI FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM


Slijedeća stvar je da kreiram Facebook iFrame stranicu obožavatelja na istu temu te je linkiram na isti način samo što će se ovdje stranica otvarati unutar Facebook stranice no moj će se kod svejedno generirati i ja ću biti plaćen za svaku registraciju.
Kako izgleda moja iFrame stranica na temu Online anketa pogledajte klikom na link niže:

FACEBOOK Iframe STRANICA OBOŽAVATELJA


Potez koji slijedi je pozivanje svih 4999 prijatelja na „LAJK“ stranice i to je to. Autopilot je pokrenut. Za sve to meni je potrebno 2-3 sata no ja već točno znam što trebam činiti i kako. Vama će biti potrebno malo više no slijedeći upute iz moje knjige neće vam biti problem.
Nadalje, ja koristim i Facebook plaćeno oglašavanje što vama u početku ne bih preporučio jer kao prvo nećete znati kreirati oglas i ako vam ga i prihvate samo ćete potrošiti novce a nikakve zarade nećete imati. Najprije započnite sa besplatnim dovođenjem prometa FAS-2011 autopilotom a tek se kasnije, kada steknete malo iskustva onda započnite sa plaćenim oglašavanjem.
Evo, još jedan FAS je pokrenut. Sada ću malo raditi na marketingu i kroz par dana krećem u kreaciju novog sistema i tako dalje…
Mogućnosti su neograničene i ovisi o vama i vašem radu koliko ćete zaraditi.
Moj slijedeći potez je kreacija web stranice na temu Online Anketa na Hrvatskom jeziku te započeti sa oglašavanjem na eTarget reklamama koje se vrte po svim našim najpopularnijim stranicama (indeks.hr, net.hr…) te i tu uzeti dio kolača.

Lp
Gospodar Budućnosti
FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment