Monday 29 August 2011

NETKO DOBRO PROMOVIRA SEX IN THE UK…

Gospodo svaka vam čast. Netko od vas jako dobro radi na promociji Sex in the UK dating servisa a to mi govori i slika preuzeta sa mog Affiliate Future administracijskog sučelja za referrale.



Iz slike se jasno vidi da imam 30 referrala te da su tih 30 ljudi zaradili za mene 135 UK funti u 7 dana te 798 UK funti prošli mjesec. Po ovome ja ne bih trebao ništa raditi i živjeti od referrala ako želim, jer imati mjesečna primanja od oko 6500kn nije malo i od toga se da živjeti.
Ovim putem bih molio da mi se jave oni koji zarađuju više od 30 UK funti dnevno da im dam dodatne upute kako povećati zaradu jer je to i meni u cilju. Naravno, sve ovo nije se dogodilo preko noći, prošle su godine mukotrpnog rada i istraživanja dok nisam došao do željenih rezultata.
Moj najnoviji raport, „Sex in the UK – Tajne Marketinga“ opisuju kako, po meni gotovo sigurno, zaraditi na promociji tog renomiranog UK servisa za poznanstva za odrasle.
Nadalje, na stranici FACEBOOK ZARADA – TAGGED ADDER ELITE objasnio sam kako funkcionira softver kojeg ja koristim da ubrzam cijeli proces zarade i smanjim moj boravak ispred ekrana.
Ovaj softver preporučio bih svakome jer ne samo da vam ubrzava cijeli sistem već vam i štiti račun od bananja i prijavljivanja. Do tog sam saznanja došao prije dva dana od kako sam na platformi. Ovdje imam pristup Internetu i to se i uključujem sa mojim laptopom no veza ima određene restrikcije i ne mogu se uključiti sa TAGGED ADDER ELITE softverom već moram sve obavljati ručno (slanje poruka, prihvat prijateljstva…) i u dva dana izbrisana su mi 4 od 20 profila što mi se to nije događalo dok sam upotrebljavao softver. Mislim da je stvar u postavkama vremena pri slanju poruka.
Pretpostavljam da se to i vama događa i da vam nije jasno zašto. Evo, mislim da je to objašnjenje. U stvari ima još jedan razlog zbog kojeg su meni brisali profile i od kada sam započeo sa korištenjem TAGGED ADDER ELITE softvera ali to će doznati samo kupci raporta.
Niste ga još kupili? Što čekate? Cijena je 29.99€ za prvih 50 kupaca a poslije… Tko zna, možda je i vinem u nebesa jer smatram da vrijedi i više od 150€.

Gospodar Budućnosti
FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment