Monday 15 August 2011

ZAŠTO JA ZARAĐUJEM PUNO A VI MALO ILI NIŠTA?


Već sam dosta e-mailova zaprimio sa pitanjima kako ja zaradim toliko a druga strana malo ili ništa. Ovdje postoji dosta faktora koji utječu na zaradu. Ja ću vam malo objasniti sa moje točke gledišta zašto ja mislim da bolje zarađujem od vas.
Da biste uopće zarađivali na netu morate znati što radite. Ja sam siguran da vas 99.99% nikada ne pročita TOS (Terms of Services) programa kojeg želi promovirati. Ta mala slova ukomponirana u kilometarske tekstove nikoga ni ne mami za čitanje no ukoliko to ne pročitate ne možete znati što smijete a što ne i možete dobro nagrabusiti.
Dalje, ja ne idem promovirati program u nadi da ću već sutra postati milijunaš a vi to tako mislite. Internet zarada nije bogaćenje preko noći i ne očekujte da ćete ako danas započnete sutra biti bogatiji za nekoliko stotina eura. Može se dogoditi no takvi slučajevi su rijetki ili ih uopće nema.
Slijedeće je što ja u svaki pokrenuti posao unosim ljubav. Ukoliko ne volite ovaj posao nećete ga dobro raditi a samim time će vam i zarada biti takva.
Npr. za promociju Seks in the uk stranice ja koristim 10 Facebook profila. Za kreaciju svakog od tih profila potrošio sam i do 3 sata no ja znam kakav profil mora biti da bude profitabilan. Profil mora biti uvjerljiv i mora sadržavati sve stavke a najvažnija je stavka „O meni“ i to već ne znam koji puta napominjem no vi i dalje dolazite sa pitanjima kakav profil mora biti. Budite kreativni, učinite onako kako mislite da bi vas privukao jedan profil. Započnite razmišljati kao kupac a ne prodavatelj.
Dalje što ja činim je da ulažem u softvere koji mi omogućavaju kraći boravak na netu a veću efikasnost. To su obično softveri koji analiziraju tržište, pišu tekstove i roboti koji automatski šalju i primaju poruke.
Postanite samostalni, ako negdje zapnete ne odustajte odmah ili me kontaktirate sa pitanjima koje ja u sekundu pronađem na forumu ili netu. Zapeli ste, nema problema, Internet ima odgovore na sva vaša pitanja i gotovo ćete sve upute dobiti na netu. Ako stvarno ne znate što da više radite e onda me kontaktirajte. Dosta vas me pita pitanja čije odgovore imate u mojim knjigama i samo ih trebate pronaći. Čitajte sa razumijevanjem i dva puta ako treba.
Analizirajte tržište, pazite na sitne detalje jer oni puno znače. Evo bacite samo oko na zadnju transakciju mog Affiliate Future Računa za promociju seks in the UK dating sajta. Pogledajte kada su se transakcije dogodile. Sve osim jedne u sitne sate, između ponoći i 3 ujutro. To mi jasno govori u koje vrijeme ću promovirati koji program ili servis za koju državu. To su sitnice na koje vjerojatno vi ne obraćate pažnju no ja da i zato i imam toliko uspjeha.
Ja sam sve to objasnio u mojim knjigama no većina misli da sam prevarant i da se bogatim na prodaji magle. Nema problema, cijenim ja svačije mišljenje no ja svoje znanje znam i želim unovčiti io ono što nudim u knjigama nitko ne nudi. Svi objašnjavaju kako su oni uspjeli u online marketingu no nitko ne opisuje što točno rade i kako a ja upravo to činim u svojim knjigama i zato ih sa pravom i prodajem.
U znanje treba uložiti kao što sam ja uložio a Vi ako i dalje mislite da postoje besplatni programi za zaradu, samo naprijed, uživajte u njima ali ću vam samo reći da ćete potrošiti vremena i živaca da bi na kraju opet došli do stavke da taj besplatan program i nije besplatan.
Uživajte u slikama mojih transakcijskih računa Affiliate Future networka, ClickBanka i PayPala.





Lp
Goran
FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment