Monday 15 August 2011

PayPal – Efikasnost i jednostavnost na djelu

Koliko je superioran PayPal sistem uplate i isplate novaca govori i izvod sa mog PayPal računa slikanog jučer.



Iz računa se vidi da je postavljen na uplatu i isplatu a to možete samo ako otvorite Premier ili Business PayPal račun (moj je Premier).
Iz izvoda možete vidjeti da je moje stanje 2605.39 EUR a od toga mi je 2458.25 EUR dostupno za korištenje a 147.14 EUR čeka na potvrdu koja obično traje mjesec dana.
Dostupnu sumu novaca mogu koristiti za kupovinu na Internetu ili slanje novaca a da bih te novce mogao podići moram ih prebaciti na bankovni račun. To se sve radi preko PayPal sučelja i gotovo je u par minuta a da bi vam ti novci „legli“ na račun potrebno je 3-4 radna dana.
Ja obično svakih 10 dana zarađene novce prebacujem na bankovni račun jer nisu potrebni da stoje na PayPal računu ukoliko novce ne šaljem nekome.

Od kuda moja zarada?

Kako sam jučer napisao u bilješci, započeo sam sa ispunjavanjem anketa i već imao dvije isplate od kojih je ova zadnja, jučerašnja, 147.14 EUR i zaradio sam je u sat vremena ispunjavajući 10 anketa.
Iskreno bio sam malo i skeptik prema online anketama no da bih sa sebe skinuo sumnju i sam sam se registrirao, uplatio članstvo i započeo. Rezultati su bili vidljivi u jako kratkom vremenu. Danas sam odradio još 10 anketa i zaradio slijedećih 89 EUR.
Nadalje iz računa možete vidjeti da sam dana 11.08.2011 imao uplatu od 1354 EUR sa CPA mreže gdje sam affiliate. To je mjesečna zarada na online dating sajtovima. Zarada je super no ipak sam ja više zadovoljniji isplatom Affiliate Future Networka i promociji Seks in the UK sajta koju možete vidjeti na slici niže…



Da ne mislite da samo zarađujem pogledajte dalje, imam ja i troškova, nisu veliki no imam ih. 10.08.2011 uplatio sam 4.50€ za surfanje Internetom u Parisu na aerodromu za sat vremena a dana 09.08.2011 uplatio sam mjesečno članstvo za GDI od 10$.
Naravno, ovdje ne ulaze troškovi koje imam za oglašavanje na eTarget reklamama i Google AdWordsu jer ti sajtovi nemaju opciju plaćanja PayPal-om.
Otkada je PayPal servis uplate-isplate novaca prihvaćen u Hrvatskoj moj se je online posao uvelike pojednostavnio.
Ukoliko nemate PayPal račun toplo vam preporučam da ga kreirate potpuno besplatno i odlučite se za Premier račun te započnete sa bilo kakvom zaradom preko neta jer svaki dodatni dinar dobro je došao a da ne kažem koliko dobro dođe ako započnete zarađivati kao ja.

Lp
Goran
FAS-2011 FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM

No comments:

Post a Comment