Saturday 12 February 2011

KEYWORD ELITE + AUTOCLICK PROFITS = 100% ZARADA

Baš sam završio sa proučavanjem jedna jako zanimljive stvari. Malo sam uključio moždane vijuge, iskopčao se sa svih online servisa da me ne bi netko slučajno omeo u razmišljanju i stavio karte na stol.
Iz svoje zbirke Affiliate borbenih alata isprobao sam spojiti dva i iz njih izvući ono što bi mnogi željeli imati na dlanu, to se odnosi na iskusnije marketere jer samo će me oni uspjeti razumjeti. Ovdje ću iskoristiti moju veliku prednost u odnosu na Vas i pokrenuti ću:

Keyword Elite

Auto Click Profits

Doći na prve stranice Google pretrage za određenu ključnu riječ jako je teško, pogotovo ako je ključna riječ popularna kao što je „Weight lose“, „Make money online“, „Dana entry job“…
Ukoliko se budete natjecali za te ključne riječi nikada nećete postići da dođete na prva mjesta tražilice a samim time i zaboravite besplatan promet. Tehniku koju ću ja koristiti ovdje zove se „Bom Marketing“.
Tu tehniku koristio sam i prije no sada se vraćam na nju jer će mi u drugom dijelu svu radnju odraditi Auto Click Profits softver.
Prvo što ću učiniti je pokrenuti Keyword Elite softver i izvršiti pretragu ključnih riječi za „mlm marketing“. U postavkama ću postaviti da želim ključne riječi sa 4 ili više riječi i pokrenuti pretragu. Ono što tražim su ključne riječi koje imaju visoku cijenu po kliku i u isto vrijeme 500-6000 konkurentnih web stranica i oko 1000 pretraga po ključnoj riječi mjesečno.
Što je tu bitno? Pa bit je u tome da je lakše doći na prva mjesta Google tražilice za ključnu riječ koja nema veliku konkurenciju ali je opet tražena nego suprotno.
Jednom kada pronađem te ključne riječi a neću objašnjavati kako sam to učinio jer vam ionako ne može ništa pomoći a oni koji imaju Keyword Elite neka se malo informiraju. Samo da vam kažem da ovaj način što ja koristim imam opisan u knjizi kreatora Keyword Elite-a i dobio sam je kao poklon pri kupnji ove nove verzije jer sam imao i staru.
Idemo dalje. Jednom kada izlistam te ključne riječi koje zadovoljavaju moj kriterij spremim ih u tekst datoteku (.txt file) i podignem na mog novog ljubimca, Auto Click Profits softver. On će mi u sekundi izlistati članke za određene ključne riječi koje ću preurediti i učiniti unikatnim (spinati) i uploadati na Worldpress blog u samo par klika.
I prije sam koristio ovu metodu postanja članaka no morao sam ih sam pisati i paziti na ključnu riječ i to mi je oduzimalo dosta vremena. Sada ama baš sve, od početne pretrage sa Keyword Elite do postavljanja gotovog članka na blog i promocije prođe maksimum pola sata a znate kako je to kratko vrijeme.
Jednom objavljen članak postaje aktivan i spreman na zaradu no potreban je promet. To mogu učiniti na dva načina:

PPC marketingom
Auto Click Profit softverom

Na meni je da odlučim. Ja ću koristiti oboje jer sam željan novaca a Vi, ukoliko nemate novaca za ulaganje u PPC kampanju ili nemate iskustva u PPC kampanji iskoristite Auto Click Profits i u par dana dovedite na tisuće posjetitelja potpuno besplatno. Program funkcionira i to jako dobro a ja to znam jer meni nije zmija u džepu i ja kada nešto nanjušim i mislim da je dobro ne oklijevam, kupim to i uvjerim se u moju tvrdnju.
Na vama ostaje sada da učinite ono što mislite da je najbolje. Ukoliko se odlučite za kupnju bilo kojeg od ova dva softvera preko mojih linkova očekuju vas veliki bonusi a to su:
Za kupnju Keyword Elite preko ovog linka

http://www.SupremeKeywords.com

dobit ćete knjigu koju sam ja dobio na poklon od kreatora Keyword Elitea a zove se „Keyword minute report“ i objašnjava dva skrivena načina zarade sa Keyword Elite softverom koji nisu objašnjeni u niti jednom vodiču.
Za kupnju Auto Click Profits softvera sa ovog linka:

http://www.AffiliateBuz.com/autoclick_profits.html

Dobivate cijeli paket, Facebook Autopilot Sistem potpuno besplatno a on nudi jako puno. Više o Facebook Autopilot Sistemu pročitajte ovdje:

http://www.FacebookZarada.com

lp
Gospodar Budućnosti

1 comment:

  1. pozdrav.novi sam u clikbanku i paydotcomu,nesta radim oko toga,promoviram,pa me zanima dali paydotcom i clikbank naplačuju kakve provizije ako u nekom vremenu ništa ne prodaš?hvala unaprijed za odgovor.......

    ReplyDelete