Tuesday 8 February 2011

USPJEŠNOST SVAKE MOJE KAMPANJE

Da sam uspješan u svakoj kampanji koju stvorim pokazuje i statistika oglašavanja. Prije 2 dana krenuo sam sa promocijom iPhone Apps Develop programa, programa koji vas uči kako kreirati iPhone/iPod aplikaciju i kako je postaviti što prije na Apple Store market. Takve aplikacije imaju cijenu od oko 0.99$ - 6.50$ što je smiješna cijena no na 1000 kupaca postaje jako zanimljiva a znate kako se aplikacije skidaju? Pa ja sam ih za svoj iPhone skinuo barem 40 za koje sam platio oko 50$.
Malo sam se zamislio i rekao si, pa idem i ja krenuti sa kreacijom jedne, postavim je na Apple Store i nemam više ništa sa njom. Tako i je. Krenuo sam i ja sa izradom aplikacije, još sam u fazi učenja ali je jako zanimljivo. Ionako je probni period na mjesec dana 1$ tako da i ne uspijem potrošio sam SAMO 1$ no ja ću uspjeti jer to želim a i mogu.

No idemo se vratiti na moju kampanju.

Kada sam započeo, postavio sam facebook FBML stranicu na tu temu koju sam kreirao u pola sata i objavio. Krenuo sam i sa oglašavanjem i došao do prvih rezultata prodaje.
Statistikom sam provjerio da mi je 90% prometa bilo iz Sjedinjenih Američkih Država a 10% iz UK. Naravno, kako moj mozak radi 100 na sat a i iskustvo mi je veliko, pokrenuo sam kampanju za UK tržište ali na Yahoo-u. Znam da se Englezi služe Yahoom više nego Googleom pa sam vidio svoju šansu na tom području. Prvo što sam učinio je otvorio svoj KEYWORD ELITE SOFTVER i pokrenuo pretragu za ključnu riječ "iPhone Apps Develop" što možete vidjeti i iz slike niže:



Nakon izlistavanja riječi, sortirao sam i izbacio ono što mi ne treba (dva-tri klika i program sve učini za 10 sekundi). Izlistane riječi sam spremio u .txt datoteku i spremne su za Yahoo oglašavanje. Najtraženije ključne riječi "bacio" samu u slijedeći program u okviru KEYWORD ELITE SOFTVERA , Adwords Time Machine da izlistam oglašivače koji se natječu i njihove ključne riječi. No što je meni najzanimljivije je kreacija njihovih oglasa...



To vam neću prikazati jer ipak, ne mogu vam sve dati... Taj program košta 97$ i sada znate zašto je tolika cijena. Štedi vrijeme a i novac...
Kad sam to sve izvukao, krenuo sam u realizaciju kampanje koja je bila gotova u 5 minuta jer sam imao sve potrebna podatke a to su:

Gotovi oglasi

Ključne riječi

Na meni je bilo samo da sistemom COPY - PASTE postavim sve u tražena polja. Jedan klik nakon toga i kampanja je postavljena. Evo, da ne plačete, prikazat ću i statistiku kampanje i kako izgledaju moji oglasi. Nemam ja straha od konkurencije jer znam da ne možete kao i ja jer tu treba uložiti a znam koliki ste skeptici prema ulogu i znam da vam je zmija u džepu no bez uloga nema kruha...



Evo, to je moja kampanja... Iz slike možete vidjeti kako izgledaju moji oglasi i koliko sam potrošio na oglašavanje. Ciljam točno publiku koja je kupovne moći a to znam jer su ključne riječi koje koristim kupovnog karaktera. Zasluga KEYWORD ELITE SOFTVERA

Pozdrav pa se čujemo. Moram ići jer imam jednu narudžbu za FBML stranicu...

lp
Gospodar Budućnosti

www.FacebookZarada.com
www.GospodariBuducnosti.com
www.LubiSpiderwebMoney.ws

No comments:

Post a Comment