Friday 4 February 2011

FACEBOOK AUTOPILOT SISTEM – FBML STRANICA

Sa ponosom objavljujem da je Facebook Autopilot Sistem FBML stranica ugledala svjetlo dana danas popodne oko 16:00 (Singapursko vrijeme +7). To je moj najnoviji projekt koji se pokazao kao pun pogodak.
Nakon nepuna dva dana objave nove stranice

http://www.FacebookZarada.com ,

Gdje više nije na prvom mjestu knjiga „Zaradi na Facebooku“ već važnost preuzima Facebook Autopilot Sistem, sistem je prodan u 16 primjeraka. Sad sam se uvjerio u osvježenje web stranice. Male izmjene, drugačiji bonusi i uspjeh je zagarantiran.
Iskreno, malo sam se i začudio kada je potražnja i prodaja porasla iako sam postavio cijenu od 45€. Zarada prava sitnica, 720€ u dva dana samo na prodaji knjige. Danas sam kreirao cijelu kampanju tu na Facebooku i postavio oglase tako da sutra očekujem nove posjete, prodaju i zaradu.
Trenutno je u Hrvatskoj najpopularnija tema kako dodatno zaraditi i tu ja vidim svoj potencijal. Naravno, ja jako puno nudim i ne prodajem „maglu“ kako neki govore. Sama činjenica da ovo sve funkcionira je da dnevno ja za sebe postavim jedan Facebook Autopilot Sistem kao što sam i učinio danas ujutro.
NFL Maniacs je moj novi projekt i cilj mi je okupiti što više obožavatelja Američkog nogometa i njihove NFL lige kojima ću ponuditi softver specijaliziran baš za tu vrstu prijenosa utakmica preko Interneta. Kako izgleda moja nova FBML stranica pogledajte na slici niže:



Nakon kreacije postavio sam i oglas, kreirao ga i poslao na razmatranje. Naravno, moji se oglasi prihvate u roku od 3-6 sati što možete vidjeti i iz slike niže…



Da malo objasnim oglas:
Znači vidite i sami da je oglas NFL Maniacs kreiran i odobren. Postavio sam dnevni budžet na 5$ i plaćanje po kliku 0.92$ što je visoko ali ja želim da mi se oglas što prije počne vrtjeti po Facebooku. Jednom kada se to dogodi (5620 prikaza u samo 2 sata) onda smanjim cijenu klika na manje dok ne postignem 0.01$ za jedan klik. E to je profitabilno. Za 100 klika platiti ću 1$ a zarada na softveru je 33.90$. Računica je jasna. No za to morate utrošiti novce na oglašavanje. Naravno, možete i ručno dovoditi posjetitelje. Dovoljno je da zalajkate jednu NFL stranicu i započnete sa dodavanjem prijatelja i rešetanjem pametnim porukama. Kakve su to poruke opisao sam u knjigama koje dolaze kao bonusi pri kupnji Facebook Autopilot Sistema.
Iskreno mislim da sam ovim sistemom postigao jako puno jer vam osim što prikazuje kako se kreira jedan takav sistem, pokazuje i kako dovesti promet na vašu FBML stranicu a to je jako teško, vjerujte mi.
Lp
Goran

No comments:

Post a Comment