Wednesday 2 February 2011

JEDAN VELIKI KIKS SA MOJE STRANE

Ono što mi se danas dogodilo možda je i prekretnica u mom budućem poslovanju što se tiče online businessa. Ujutro htjedoh postaviti novi sistem naplate za moj novi projekt „Facebook Autopilot Sistem“ i negdje sam nešto zeznuo i sve blokirao. U stvari kad bi netko kliknuo na link za uplatu „Facebook Autopilot Sistema“ pojavile bi mu se tri cijene a ukupna zbroj svih triju. Sve bi to bilo u redu da sam ja kupac jer znam da postoje opcije isključivanja pojedinih uplata tako da se procesuira samo željena no da bih vama olakšao stvar i da ne bi bilo zabune pokušao sam riješiti taj problem ali sam negdje nešto zeznuo i blokirao sve naplate tako da sada nitko ne može kupiti ni knjigu „Zarada na Facebooku“.
Tražio sam grešku i pronašao je. U stvari nije moja greška ali je. Prodajna stranica proizvoda je u stvari subdomena i nisam postavio jednu stavku i blokirao sve. Sada moram ujutro na posao i to sve postaviti ali baš i nemam volje jer mi je dosta. Baš se mislim povući totalno iz svega. Mislim bilješke ću i dalje nastaviti pisati no raditi ću sve za sebe i svoj gušt. Previše se ja brinem za druge i pomažem.
Vidjet ću sutra kada malo odspavam. Možda će mozak bolje funkcionirati…
Goran!

No comments:

Post a Comment