Thursday 3 February 2011

165.45€ u 40 MINUTA

VAŽNO!!!

Ovo što ću vam sada opisati ne pokušavajte ukoliko niste spremni uložiti 47$ u startu i utrošiti jedno 3-4 sata na pretragu.
Uspio sam zaraditi 165.45$ u SAMO 40 minuta rada. U to vrijeme nisam uračunao pretragu koja je trajala ukupno 3-4 sata ali sada točno znam gdje se što nalazi. I dnevno ću utrošiti oko sat vremena i zaraditi oko 100-180€.
Da objasnim…
Kao prvo radi se o kreaciji FBML stranice za strane naručitelje a da bi ih uopće pronašli potrebna vam je tzv. Virtualna agencija. U mom slučaju to je GET PAID TO WRITE agencija (program). Ta se agencija plaća i to 47$. Imate i probni (trial) rok od tri dana no nećete pronaći ništa zanimljivo u probnom roku, samo ponudu tema za pisanje za sitne novce. Pravi novci dolaze tek kada uplatite pravo članstvo.
Prvi puta kada sam se ulogirao slučajno sam naletio na ponudu kreacije FBML stranice za stranog naručitelja koji je bio spreman izbrojati 66€ za nju. Iskreno malo sam se začudio jer znam što je FBML stranica i kako se ona kreira a isto toliko znam da je mogu kreirati u 20 minuta i postaviti na Facebook. Zamislio sam se jeli moguće da ima ljudi koji će izbrojati 66€ za tako nešto.

Da bih se uvjerio u to morao sam isprobati što sam i učinio.

Bingo!!!


Na mom virtualnom računu pojavilo se stanje od 66€ u plusu. Sad vidim da to sve funkcionira no nakon toga par dana nisam mogao pronaći više niti jednu ponudu za FBML stranice a to je jako profitabilno. Bacio sam se u pretragu svih mogućih kutova programa i nakon 3 sata i 45 minuta pretrage pronašao FBML ponude. Priznajem, nije bilo lako ali se isplatilo. 45 ponuda dnevno ali nisam sam… Tu treba biti brz i uzimati ponude u letu a ne gledati koje su teme jer će vam konkurencija uzeti sav posao. Ne trebate pisati puno. Glavno da ste kreativni i da imate smisla za osmišljavanje stranice. Ja to imam i koje god da se teme uhvatim, nastojim profesionalno obaviti posao.
Zadnje što sam kreirao danas ujutro bila je FBML stranica na temu NFL (National Football Ligue) Američki nogomet i nije mi bilo teško sve to napraviti, čak, štoviše uživao sam u tome. Stavim si muziku, kavica i na posao. Ma jednom kada uđete u mot to ide kao po loju.
Stranicu morate postaviti na Facebook i predati je vlasniku. Kako se to sve radi, opisao sam u svojoj knjizi „Facebook Autopilot Sistem“.
E da, sada kad smo kod Autopilota. Imam jednu novost za Vas. Naime na mojoj službenoj stranici:

http://www.FacebookZarada.com

ne možete više pronaći knjigu „Zaradi na Facebooku“ i „Moja prva zarada na Internetu“ već te knjige dolaze kao poklon pri kupnji knjige „Facebook Autopilot Sistem“. To je jedna novost koju sam uveo. Malo da ubijem monotoniju a i ponudim nešto novu a staro dajem kao bonus. Cijena je 45€ i mislim je držati jedno mjesec-dva a onda podići sve na visokih 75€. Mislim da je vrijeme da moje znanje i sve ovo što dijelim sa Vama dobro naplatim. Ipak, Facebook Autopilot Sistem radi predobro da bih ga davao za neku smiješnu cifru a utrošio sam i vremena i novaca da to sve osmislim i postavim.
Došlo je doba za naplatu ili kako bi Schwarzenegger rekao:“Pay Day…“.
No da se vratim na kreaciju FBML stranice. Ukoliko ne znate ništa o FBML stranicama (kreacija, postavljanje, unovčavanje) kupite knjigu, utrošite 45€, investirajte u znanje i vratiti će vam se trostruko. Ne samo da objašnjavam kako sve kreirati i postaviti već ono najvažnije, kako dovesti promet na stranice a to je i najbitnije. Uz sve to imate moju punu pomoć i drage volje ću vam pomoći da uspijete.
Za kraj pogledajte kako sam osmislio početnu stranicu za NFL obožavatelja…



Lp

Goran

No comments:

Post a Comment