Saturday 12 February 2011

PISANJE ZA WEB NIKADA LAKŠE

Evo mene među moje…
Nadam se da mi nećete zamjeriti što zadnja dva dana nisam baš aktivan na Facebooku no softver koji sam upravo kupio toliko me zadivio da mi je postala uživancija raditi sa njime. Inače je dovoljno dva sata rada dnevno za pristojnu zaradu no način na koji softver radi i njegove mogućnosti totalno su me zadivile i posvetio sam mu punu pažnju jer to i zaslužuje.
Divim se ljudima koji izmisle i kreiraju ovako nešto jer ovo je stvarno očaravajuće.
Kako sam prije nekog vremena započeo sa kreiranjem FBML stranice za novce i pisanjem tekstova za web, pronašao sam jako dobru soluciju za one koji se sa time žele baviti jer softver kreira u moru članaka jedinstven unikatan članak sa potrebnom količinom ključnih riječi.
Ako ne znate kako izgleda pisanje za web, pogledajte na stranici:

http://www.AffiliateBuz.com

i započnite sa pisanjem. Naravno, početno članstvo košta i to 47$ no možete započeti i sa 4.95$ i isprobati sistem na tri dana.
Ono što sam danas isprobao mislim da će mnoge koji već pišu za web razveseliti. Nema više mozganja što napisati, pretrage drugih članaka da se stekne malo uvid u temu itd.
Predstavljam vam:

Auto Click Profits

Softver koji sav taj težak posao radi za vas u samo par klika. Izlistati će vam ključne riječi i na osnovu njih pretražiti članke. Odabrane članke jednim klikom preuredite i kreirate jedinstven sadržaj koji jednostavno ne može a da ne bude prihvaćen i vi zaradite u par minuta na poslu za koji vam je prije trebalo i preko 3 sata.
Danas ujutro sam uzeo dvije ponude i to na istu temu, čisto da vidim da li to funkcionira. Tema je bila GDI a rezultati? Pošto već jesam u GDI i radim sa tim jako moćnim MLM programom mogao sam i sam napisati tekst o tome no za to bi mi trebalo vremena a pogledajte na slici niže što je moj novi ljubimac učinio u samo minutu vremena:



Da li vidite koliko je članaka izlistao za ove ključne riječi:

Global domain international
Mlm
Mlm marketing
Gdi

Sada pogledajte na slijedećoj slici mogućnosti Auto Click Softvera:




Označio sam jedan članak i kliknuo na njegov prikaz. Sada ga mogu pročitati ako želim. Vidite da mi i prikaže koliko riječi sadrži a to je jako dobro jer klijenti obično imaju takve želje (broj riječi).
Jednom izabran članak „spinao“ sam ili ubacio u program da ga preuredi i kreira jedinstven sadržaj. Taj sadržaj sam malo ispravio (5 minuta posla) i poslao naručitelju. Naravno, 2 sata nakon javlja mi se i zahvaljuje za članak. Naravno, plaća me program preko kojeg sam ušao u sistem Ghost writtera.
Sada znam da i na ovaj način mogu u kratko vrijeme zaraditi. No ja se baziram na prodaji digitalnih proizvoda sa ClickBanka, GDI i na čemu sam sada počeo je Amazon proizvodi.

Kako ću raditi?

Kao prvo nije mi uopće potrebna web stranica. Sve što ću raditi je dati Auto Click Profits-u podatke stranice proizvoda za koju će mi on izlistati ključne riječi i prikazati statistiku pretrage i konkurencije. Odabrati ću ključnu riječ koja ima slabu ili nikakvu konkurenciju (jako teško) i pretragu barem 1500 mjesečno i izlistati članke. Spinati i postaviti na WordPress blog. Za sve ostalo brine se softver.
Jednostavno a jako učinkovito. Naravno i rad sa softverom iziskuje vremena no jako je zabavan i dinamičan a tek kada zavirite u ClickBank račun... Zamislite na tisuće članaka za koje se stvaraju tisuće backlinkova. Uspjeh je jednostavno zagarantiran.
Požurite ukoliko želite ući u igru jer Auto Click Profits neće biti dugo na tržištu. Ima limitiran broj ulaza. Ja sam reagirao na vrijeme i kupio ga 3 dana nakon lansiranja ali ja sam ja, Gospodar Budućnosti i zato ja jesam gdje jesam a vi tamo dole… (Malo sam ukrao riječi Donaldu Trumpu).
Odoh se ja baviti svojim stvarima, kampanja za GDI…

Lp
Gospodar Budućnosti
AUTO CLICK PROFITS

No comments:

Post a Comment